galenmichis

Alla inlägg den 31 december 2010

Av Michaela Karlsson - 31 december 2010 01:35

Använder denna rubrik för ja blir faan galen snart alltså... Min jävla hals alltså ja blir då tammefaaan förbannad. Gick o la mig o försökte sova förut, efter mycket om o men så somnade jag men sen hör man hur emils lur ringer och efter det så var det ju kört haha. Torr i halsen och igen slemmad. Skit kul NOT... Så nu sitter man här vid msn och dricker sagt och snackar skit och är hur trött som helst men ja orkar verkligen inte lägga mig i sängen för att försöka leta saliv haha. Så ja får väll decka på soffan inatt eller om jag är vaken tills det börjar bli morgon ... för på dagarna verkar det ju gå bra att sova iaf ^^.

Annars idag har vi haft en uppesittarkväll med MiljonBingo men inga fucking miljoner här inte.. höll på o vinna en ny lott men de gjorde ja ikke..Vi har även gjorde en stor plåt med potatisgratäng som blev helt okej. Blev lite mycket kryddor i den men det är ju som vanligt när jag är sjuk o ska krydda maten haha.. men dem gillart ;) Så stort GILLA till mig och linda för den goda maten ;D We are super Pinglorna haha...

Sen runt 22 tiden åkte väll dem flesta hem så Emil & jag gick o la oss. Men de gick ju sådär att sova helt enkelt för min del medans Emil sover vidare :) God sömn åt Emil :)

det var nog allt för en snorlisa som mig... 


Godnatt..

Ovido - Quiz & Flashcards