galenmichis

Alla inlägg under oktober 2010

Av Michaela Karlsson - 31 oktober 2010 22:00

Idag har varit en rätt lugn dag, har inte mått sådär jättebra på hela dagen heller men inte konstigt. men vi har nu blivit hyfsat sams men allt känns jäkligt konstigt iaf. Allt borde vara bra igen men det känns ändå konstigt vet inte varför. Det löser sig nog. Sen idag har jag vart en sväng nere i berga för en liten pizza med Anton. Halva pizzan gick väll ner men mådde ändå så psykiskt dåligt att ja bara ville kräkas upp allt. Sen så ringde blomman och ville komma över o va lite sällskap, och en liten emil titta över med mycket trevligt så det har bara vart lungt. Så nu ligger ja o kollar på Beck medans blomster gör musik på datorn. Ska väll försöka sova lite sen kankse eftersom ja har haft svårt o sova dom senaste nätterna. Inte så konstigt eftersom jag är en känslomänniska. Aja ska inte tråka ut er med mina problem men nu känns det iaf lite bättre men ändå ganska wierd på nått sätt.


puss

Av Michaela Karlsson - 31 oktober 2010 02:45

Trodde inte att det skulle vara så smärtsamt som det var, och saknaden är stor efter dig. Vet knappt vart jag ska ta vägen längre. Kommer jag nånsin att kunna le igen o må bra!?!? Troligen men just nu känns allt bara så jävla meningslöst. Saknar varenda liten del av dig även det jag hatar med dig saknar jag. Kommer ja nånsin igen att få känna doften från dig? få känna din mysiga famn mot min. Känna tryggheten du alltid har givit mig?! Ja vet varken ut eller in. En del av mig känner att detta är det bästa att göra men en annan del älskar dig fortfarande sjukt mycket och vill verkligen inte förlora dig. Men det har ja nog redan gjort. Din vän säger att det finns hopp men jag tvivlar. Tårar rinner ner från min kind bara ja tänker på dig och det är inte lätt att försöka undvika det heller.

Efter en deppig dag i soffan så efter mycket om o men så gick ja till Dannes fest som också hade spårat ut rätt hårt. Var där nykter med cornelia och alla mina andra vänner men det var inte alls så kul när man mår som man mår, så jag gick ner till stan och försökte dansa av mig all smärta men kände bara hur ont i bröstet ja fick. Allt känndes så fel. Kan verkligen inte ha kul. Du va verkligen mitt allt. 

Vet att ja förstört mycket o ja ber om ursäkt men ja kan inte få det ogjort hur mycket jag än vill. Kommer alltid att älska dig och du kommer alltid betyda vad som än händer.


Vill inte må såhär...


  

Av Michaela Karlsson - 29 oktober 2010 12:15

Både igår och idag har ja vaknat av att ja haft o har under hela dagen så himla ont i huvet och det är ju inte första gången lixom. Så börjar faktiskt fundera på om ja inte har migrän eller nått sånt. För när inte ens dunderkuren med alvedon och ipren funkar då är det ju nått som inte stämmer :P

Så migrän pills kommer att köpas under dagen och samt lite alkohol på de hela inte bra men de blir ju inte direkt o ta det tillsammans hehe :P

det är nämligen så att ja ska partajja med min partner o hans vänner sen imorrn så blir det halloween fest hos både danne och anton så det ska bli skoj. men det som gör mig mest glad är att älsklingen har lovat o följa med, betyder mycket för mig.


Nä om man ska ta sig en dusch o kanske slänga in en skoppa tvätt i maskinen och kankse försöka äta nått. Låter som ett bra val så nu är jag inte eran länge.


Good Luck have fun...

Av Michaela Karlsson - 27 oktober 2010 17:42

Idag vaknade ja brevid mina söta pojke.

Vi åt lite frukost sen åkte vi till kontoret i Motala för att börja jobba lite och blev nyligen klar med det mesta.. älsklingen står fortfarande o jobbar lite men ja e ju klar med min del haha ^^.

Annars har dagen varit lugn inga utbrott idag inte hehe.. så i helhet har vi bara jobbat på. Just nu sitter ja o slöar lite tills bussen ska gå hemmåt så man kan drömma om den goda hamburgaren på Texas som ska bli shompis med min mage imorrn ;) ska bli massa MUMS <3 och super trevligt sällskap kommer ja med att ha. Sötisen Linda i my dejt ;)

Men ikväll då blir det lungt bara vara hemma i min ensamhet o fixa lite mat kanske och sen lägga mig i min sköna säng. Har nog oxå kommit på att det är tammefan skönare o sova själv ^^ har börjat få jättesvårt att sova när ja sover med älsklingen. Varesig det är hos mig eller inte aja onödig fakta men va faan folk har ju inget bättre för sig så varför inte bara snacka lite skit haha ^^.


Knulla lungt.

puss o hej trevlig helg men inte helg än men va faaan :D

Av Michaela Karlsson - 25 oktober 2010 22:00

Idag när mobilen ringde så va ja riktigt trött, men skulle väcka bror så det var bara att gå upp men när ja stiger ut ur rummet sitter han i soffan o hade tydligen gått upp kl 7 :P så en trött mickis bestämde sig för att lägga sig igen några timmar innan man skulle upp och fixa sig o äta lite innan resan till Motala. En hungrig mickis " som aldrig är bra" hade ingen att äta med så hon var lite grinig idag. Men blev såklart påhoppad ändå fast man hade sagt till att man inte var på humör. Så blev riktigt förbannad på jobbet idag och åkte hem, för kännde inte alls för att bli mer påhoppad när nöten inte fattar vad sluta är. Vilken kille verkar fatta det igentligen!?!??!?!

Så en arg mickis satte sig på bussen till Linköping. När ja kom till Linköping så kännde ja starkt för o spendera lite pengar av ren ilska, så shoppade två fina tröjor. Kollade även på lite skor men vi får väll se, det blir nog till nästa månad ja får köpa nått sånt. 

Sen åkte ja hem o ringde Danne, så det blev att gå över till honom och vi åkte iväg så ja fick käka lite pizza för hade ju som sagt inget äit än ^^.

sen har ja bara suttit hemma hos Danne och slöat, nu är ja hemma och ska väll sova lite snart måste ju upp tidigt imorrn för o fara till Motala igen :P skulle sovit där men ja blev så jäkla arg att ja behövde min ensamhet ^^.


Det var min härliga dag

Godnatt.


    

Av Michaela Karlsson - 24 oktober 2010 18:29

Fredagen bestod för min del av lite jobb och sen så hängde Martin med mig hem, blev lite myspys och god mat.Uppskattades väldigt mycket att han kom hem till mig o gosade lite =) 

På lördagen så skulle jag igentligen ha åkt på sexparty men jag hade ingen som helst lust till en massa party och stohej så jag stannade hemma och Pirre kom över på lite besök. Så vi tog det lungt och åt god mat med massa film o godis. Även Linda, Blomman, Emil & Kim kom över en liten sväng o softade i min sköna soffa. Mycket trevlig kväll =)

Idag när vi vaknade så satt vi och kollade lite på idol en sväng innan vi bestämde oss för att åka till ikano och byta min jacka till en liten bättre och tjockare variant och ja blev SÅ mycket nöjdare. Köpt på Cubus.


      


När man hade släppt av Pirreman på bussen så ringde Emil och undrade om ja ville följa med till Net&Net, så en sväng dit blev det allt. Och nu sitter man här hemma med lite fiskgratäng i ugnen och potatisen kokar för full och snart dags o fixa dillsåsen :D ska bli så himelskt gott <3

Sen under kvällen blir det nog bara att ta det lugnt innan man imorrn ska till Motala och jobba igen. Sen får vi väll se om grabbarna brus kommer över på en kaffe ikväll. Vore trevligt iaf.


puss 

Av Michaela Karlsson - 20 oktober 2010 23:20

Idag har det varit en trevlig dag. 

Dagen började med ett besök hos sjukan, mer går ja inte in på men ja är frisk o så, så ingen behöver oroa sig ;) sen ringde jag sötaste Linda för en liten fika på Lindhs. Mycket trevligt med lite skitsnack och en sväng på både gina tricot och H&M. Hittade en mycket fin tröja som ska köpas när ja får pengar :D

Sen åkte jag hem för att småstäda lite innan Uffeman kom hit på lite god mat och en mycket bra film. Var mycket trevligt faktiskt. Nu har han åkt hem så nu blir det en liten ensam tid och lite tv innan man går och lägger sig för en lugn morgondag igen kanske om man inte har en dejt med pannkakor och Linda <3


godnatt o sov gott

puss

Av Michaela Karlsson - 19 oktober 2010 21:14

Idag var jag en sväng på kontoret för att försöka fixa min nya tele men jag orkar inte hålla på med den mer så ja skickar tillbaka den istället. Sen åkte jag hem till kära Linköping istället och umgicks med Linda istället mycket trevligt. Har inte träffat henne på länge nu så trevligt med lite skitsnack, och snäll som hon är så skjutsar hon ner mig till Ica för att hämta ut ett paket och panta lite flaskor.

Mycket snällt ^^. Efter att hon åkte ifrån mig så har jag bara kollar tv och bara tagit det lungt, och en lite snackstund med Natta oxå får ja ju bara inte glömma mysigt =)


Så denna kväll blir nog lugn.


pösss

Ovido - Quiz & Flashcards