galenmichis

Direktlänk till inlägg 5 januari 2013

Ja just du ska va gla!!!!

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3


Annars denna helg så jobbar vi på. Jobbar kväll hela helgen så det är bara köra. Så idag tog jag mig ett välförkänt bubbelbad innan man ska på det igen :D Gick väldigt bra igår så hoppas det går minst lika bra idag =)

Annars har det nog inte hänt så mkt mer i mitt liv just nu. Kan ju skriva att träningen börjar igen på måndag ska bli mycket skönt!



nää ja orkar inte skriva mer haha hej hopp =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Av Michaela Karlsson - 5 december 2012 17:46

Idag har varit en liten snurrig dag, först som jag skrev i förra inlägget så skulle jag och jag åkte och tränade med Petra! Men lite innan var jag tvungen att köpa mig ett par nya träningsbyxor och skriva på lönelappen så man får sin lön i tid och de...

Ovido - Quiz & Flashcards