galenmichis

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Michaela Karlsson - 23 december 2010 23:49

Det har då varit en mycket trevlig dag. Dagen började med en härlig dusch så man blev lite ren o fräsh innan man skulle träffa Linda på stan för att ta en liten fika på Lindhs. Även Joel som satt där med sina andra vänner tittade förbi vårt bort för att tjata lite. Sen efter några timmars tjatade med folket på Linds så gick jag och Linda för att köpa våra Lotter. Vi fick numrerna 0 och 6 på våra lotter och drog lott om vem som skulle få 6 ;) hehe. Jag vann :D Vann även en ny lott under spelets gång. 

Det var en mycket mysig uppesittarkväll med; Linda, Emil, Kim, Tibbe, marty och slutligen Anton. Men det var bara jag o Emil som hade tur. Men det var lite kul att vinna nu när man mår som man mår. Men helt klart en superkul kväll   

Dock har man lite ångest inför i morgon. Första gången jag blir själv på julafton. Vist vill ja inte fira jul men det känns ändå väldigt konstigt.


Kommer också att lägga upp lite bilder från kväll som Linda tog. Hon hade lite skoj med min kamera haha. Men det får jag ta imorrn för jag orkar inte det just nu.


Ha de gott.

Ovido - Quiz & Flashcards