galenmichis

Alla inlägg under juni 2010

Av Michaela Karlsson - 29 juni 2010 19:20

Som ja skrev i mitt andra inlägg så har ja varit hos min coach för sista gången och det känndes bra. Va också skönt att hon sa att man kunde höra av sig om det var nått. Sen efter det så gick jag och handla lite frukost och lite blommor till älsklingen bara för jag var på så gott humör idag. Han blev rätt så supriced ^^.

sen annars har jag bara tvättat och vi har åkt och käkat i mjölby en sväng. Är ju så otoligt varmt ute så vi bestämde oss för att åka till pariseviken och ta ett dopp riktigt skönt faktiskt =) så med andreas och erik och lite melon + jordgubbar och lite brassestolar så gassa vi i solen. Nice Nice..


Så nu ligger ja hemma en liten sväng i väntan på att grabbarna ska fixa deras hemsida lite så vi sen kan ta o kolla på en av filmerna som vi har hyrt som ska va tillbaka om ett par dagar.

Av Michaela Karlsson - 29 juni 2010 07:45

Idag är man uppe riktigt tidigt för att man ska till coachen och snacka lite sen efter det så blir det o ta sig i kragen och tvätta lite så man inte springer naken o chockar folket hehe ^^ men innan kanske man ska ta sig en bit frukost så man inte svälter ihjäl ^^


Sen får vi helt enkelt se va dagen har att bjuda på.


Sov gott ni som gör det nu ska ja bege mig.


Natti Natti

Av Michaela Karlsson - 27 juni 2010 22:37

Hej hopp alla!!


Idag har jag varit nere vid varamon o gassat en kort stund sen åkte vi o käka lite fettopizza jag, Martin och hans vänner. Sen efter det så begav vi oss hemmåt så att jag kunde väga mina skor ja har sålt på Blocket. Kan ju lixom inte gå i dom mer än 5 min innan ja får blåsor under fötterna =/ men men pengar är alltid härligt ^^ och så blev lite räkningar betalade med så det var ju skönt att det är gjort :)

Efter det gick mästaren (Mikkisen) ner till parken med sin karl och spelade lite kubb med folket och gissa om vi va bra :D vann alla tre gångerna :D WIIIIIIIIIIIII... och vem slog inte ner kungen då alla gångerna så vi vann .. Im fucking GREAT ;) två av gångerna så vann vi och slog ner kungen och en gång så vann vi då dom missade kungen :D Så jäkla gött de känndes att vinna :D

Och grabbarna lika förbluffade alla gånger då ja bara kastar o träffar av ren tur utan strategi ^^ Jag är ett under ja vet :)

Men lika glad är jag för det ;) Nää nog om skryt nu så sitter vi o skriver in lite i viktklubb så vi kankse kan va smala nångång ;) Mikkisen vill va het igen <3

Sen ska vi väll käka nått för mikkisen e fucking hungry man ^^ och sen blir det att se en film med Martin. Så en soft kväll måste man ju ha när man är mästare ^^ haha. Tyst mikis tyst :D


puss på er alla.

Av Michaela Karlsson - 26 juni 2010 23:21

Idag har jag städat undan lite efter gårdagens fest och så tog ja mig en skön dusch innan ja åkte och hälsade på sötaste Linda i linköping och hälsade på. När jag kom dit så va hon söt och mötte mig vid bussen, tanken va väll igentligen att vi skulle hamnat i stan och ta en fika men eftersom det är så himla stängt en dag som denna så gick vi hem till Linda och fikade på henne goda kakor, men på vägen va ja bara tvungen att köpa mig en tandborste så ja kunde borsta bort den dåliga lukten i munnen man får dagen efter ^^


Sen fika vi o snackade lite skit och sen var det dags att gå till hennes mamma och hämta bilen så vi kunde hämta hennes syster yster så vi alla kunde äta lite tacos hos hennes mamma. Gottans ^^

Efter god mat så va Linda sugen på vin så vi gick hem till henne o satte oss på gräsmattan utanför och drack lite vin och tog med oss lite utemöbler som linda hade och som ja skada lilltån med ^^ men lika glad är ja för det :D så man fick plåstra om sig lite. Sen så kännde vi att de började bli kallt så vi satte oss på hennes altan och spela lite kort. Mycket trevligt. Men man blev så himla trött så vi gick o kolla tv sista timmen innan ja skulle åka hem.

Så det har vart en riktigt trevlig dag för min del =)


Sova dags nu ha de gott.

pösss

Av Michaela Karlsson - 24 juni 2010 17:52

Sitter här o diggar till the ark - im the worried kind och chattar lott lite, annars idag har jag vart på stan med putte o utsatt honom för lite girl shopping hehe ^^ och ja kommer chocka er alla som känner mig väl på midsommar ;D kommer nog komma upp en bild på min outfit de lovar ja =) Det ska bli riktigt kul för inte ens killen har fått se nått :) bara Putteman som fick se :)


Ska väll hoppa in i duschen snart sen ska vi nog åka o spela lite minigolf. Jag lär ju förlora men va faaan ja får väll begära nått i gengäld eller nått för att ja e so bad thiih ^^


puss på er!

Av Michaela Karlsson - 24 juni 2010 13:18

Igår var jag och hälsade på Tibbe i linköping. Vi gjorde även lite små ärenden till Nizze samt köpte mig en Ipod nano så ja kan lyssna på musik på bussen när jag är ute o äventyrar :) Sen så åkte vi till NIzze Och Lollo och grillade en sväng mycket trevligt var det allt =) och idag har vi inte hunnit så mycket mer än att åka o käka i mjölby så ska ja snart ner till stan och ta en fika med Putte och sen kanske kolla efter nån klänning så man kankse blir söt för sin karl. Men men vi får väll helt enkelt se.

Är inte så jäkla pepp idag vet inte va det är. Dagen börja med att ja vakna o mådde kanon illa trodde ja skulle spy men ikke men mår fortfarande lite smått illa.


Älsklingen har även gjort om min blogg lite som ni ser. Blev riktigt nöjd faktiskt :)


Har väll inte så mkt mer o säga just nu men ha de gott =)

Av Michaela Karlsson - 22 juni 2010 20:49

Hallå gott folk!


Idag har vi hunnit med en hel del faktiskt. Dagen började med att vi åkte till varamon och myste lite på stranden eftersom det är så himla fint väder. Efter ett tag på stranden så blev lite lite massa hungriga och bestämde oss för att åka till Mjölby för att äta en bit mat, det var helt okej idag inget direkt wow men mat ^^.

Sen skulle vi ha fikat me Putte men han skulle tydligen jobba så då åkte vi till Ullvåsa möbler för o kika lite eftersom dom få som vet så ska ja o älsklingen bli särbo. Riktigt sad men men va gör man inte. Har en riktigt jobbig ångest av att flytta men är det de som får oss att ha de bättre ihop så är de så.

Sen begav vi oss till linköping och shoppade lite kläder och skor. Var igentligen bara skor ja skulle ha men som vanligt så hittar man ju så mycket mer än det man ska ha :P

Efter en stunds shoppande och lite glassätande så åkte vi o kollade på en lägenhet i linköping som var riktgit fräsh men vissa saker va lite hmmm... men inget märkvärdigt sådär :P bara ja som är kräsen ^^.

Jag har nu bestämt mig och har sagt Ja till denna lägenhet och det känns både bra och förjävligt. Har en stor klump i halsen och magen. Vill verkligen inte VILL INTE :(

Men ska också bli kul för att då får ja träffa mina nötter igen som ja verkligen har saknat =) Ja kommer ju definitivt att träffa min älskling så ja ska väll inte va ledsen men det är jäkligt sorgligt det är det. Aja nu ska de inte gnällas för dagen har vart riktigt bra ändå.


Hoppas allt är bra med er. Trevligt sommar

Av Michaela Karlsson - 17 juni 2010 21:30

Ja då var det en ny dag då.


Idag har jag först på morgonen varit i linköping och kollat på en lägenhet men även den var sådär. Sen så fick ja knäppa ideén att bara åka iväg till Öland, bara sådär ^^ Så vi tog en liten frukost på Statiol sen begav vi oss till Öland. Har aldrig vart där så det var kul och väldigt fint var det där med. Som vanligt då är det enda vi gör är att äter lite god mat och tog oss en god glass sen åkte vi hem igen ^^ Meningsfullt Jajjemän :D


Efter en riktigt härlig biltur hemmåt så sitter jag nu här i soffan och har kollar på några till lägenheter och ska väll snart käka lite nudlar så man får lite kvällsmat med. Blir nog någon film med om man orkar, har sån jäkla huvudverk och är så förbanant trött efter resan så vi får väll se va kvällen ger mig.


Ha de gott.

Ovido - Quiz & Flashcards