galenmichis

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Michaela Karlsson - 11 december 2010 18:30

Precis som rubriken säger.. jävla flyt är vad ja har.. Pirre har fixat jobb till mig på Harrys här i Linköping, vist ska ja stå i en garderob men det är tammefaan pengar och det är så super :D Så jag är massa glad nu. Behöver verkligen detta. Så lite käk i min mage och liten makeover sen är det dags att bege sig till bussen så man kommer i tid. Lite smånervös är man allt men har ju jobbat i garderoben förut så de ska väll inte vara några problem. Tack Pirre ännu en gång.. Sen ikväll kommer snälla Danne och hämtar mig om han inte råkat decka haha.. Nä men i helhet ska de fan bli kul. Jag älskar ju det sociala så det ska bli super.



Sen igår så umgicks jag med Älsklingen också kanonmysigt. Vi kollade på Idol finalen, käkade god mat: potatisgratäng med kassler i, och sen lite mjölkfri glass med choklad och banansmak.. den var väll sådär men de funkade och sen såklart lite pepparchips på det hela. Så vi har då allt svullat haha och en massa mys. Gudomlig fredag helt enkelt. Sen imorrn blir det lite adventsmys här hemma och ja ska väll försöka baka till nått gott så Anton inte blir besviken haha ^^.

Ha en kul kväll för det ska då jag ha.



pusss

Ovido - Quiz & Flashcards