galenmichis

Alla inlägg den 8 december 2010

Av Michaela Karlsson - 8 december 2010 22:59

Kom nyss hem från en trevlig fika i Motala med Sanna & Tobbe eller man kankse ska säga galen, grabbarna har kommit på en fin fin uppfinning till oss tjejer. Eftersom vi alltid gnäller på att vi också vill ha snopp när vi ska kissa ute. Då är det ju såhär att killarna kommit på att vi kan ju ha en strap-on när vi ska kissa ute som dom kan ha i handsfacket på bilen haha.. Stört men lite kul. Och massa gamla minnen o tokigheter dök upp så de blev att skratta sig lite haha. Sen skjutsa dom hem oss till Martin och en liten snabbmys i soffan innan jag tog bussen hem. 


Hade jäkla ångest nästan hela vägen hem av allt som har med vintern o julen att göra, inte så konstigt kankse men men skit samma. Sen när man tar bussen till Berga så sitter det en full kille på bussen, han sätter sig precis bredvid mig och ja blir hans ryggstöd för ett par sekunder innan han upptäckte att han lutade sig mot mig. Han e riktigt jävla full och när bussen börjar köra och den brukar ju bromsa rätt mycket som denna gjorde då helt enkelt och då brukar det ju bli sådär hackit ni vet, och då börjar denna grabb som är kanonfull och försöker sitta o skriva sms eller va han nu hålls med, eller jaa han säger mer eller mindre: Men va faaan, faaan då.. Har den här jävla taxi chauffören fått sitt jävla körkort på blocket?!

Hahaha satt o flina som en tok i försök om att inte börja as garva. Då hade han nog blivit as arg. Och satt även o tänkte att ramla för faan inte framåt. För vi satt ju precis vid dragspelet haha. Hade vart så jävla klockrent o ja hade ju absolut börjar asgarva haha...  Men vi satt ju faan på en buss så ja tyckte den va så himla klockren ^^.


Nu har man fått i sig några mackor och bror min står och diskar. Blir att softa lite innan man tar sig till sängen och sussar sött.



Godnatt gott folk

Av Michaela Karlsson - 8 december 2010 13:24

Vaknade nyss och hade tydligen haft en knasig dröm igen haha. Det är nog bara för jag är så jäkla arg på en viss person. Brukar vara så när jag är i uppror :P

Drömde att den här personen jag är arg på hade lagt ett stort kylskåp i mitt rum och vägrade ta bort den. Sen va ja hemma hos brotski och klädde om och han brydde sig inte alls. Han kollade inte ens åt mitt håll haha. Bra kille där.. Sen vakna ja nu vid 12 tiden.  Skönt att sova lite länge ibland.


Sen nu så har ja väll fixat o trixat lite o gör lite mat ( blir inte arg på mig älskling), gör lixom spagetti och köttfärsås. Orkade inte göra så mycket mer idag. Ska nämligen snart till Motala och fika med Tobbe & Sanna. Ska bli mycket trevligt, har inte träffat nån av dom på mycket länge. Tror t.om det var i somras nångång :P så det ska bli trevligt.


Kanske blir ett litet inlägg innan ja går o lägger mig sen.


pöss

Av Michaela Karlsson - 8 december 2010 00:01

Förutom en riktigt irriterande dag så har det varit rätt lugnt sen jag kom hem från Motala. Har bara tjockat mig med massa mat o gott gott. Jag o bror var även o handlade lite stuff & lagade lite mat. Riktigt gott med skinksnitzel med någon slags svampsås som finns på burk sen pommes till det MUMS. Sen såklart så sitter man o äter lite Hjärtan, så himla god choklad så det finns inte. Och nu färgar ja håret på Brossan, får väll hoppas de blir bra haha annars får ja väll springa :P nädå de ska nog bli bra.. sen tror ja det är dags att sova för är rätt trött ikväll.



Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards