galenmichis

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Michaela Karlsson - 5 december 2010 23:30

Måste bara flika in o säga att blomman kom över o räddade min kväll :D va kanontrött men när blomster kom med lite ps2 och nån annan slags mojäng där det fanns super mario all star då blev min kväll mycket roligare o ja piggna till. Blev som ett litet barn på julafton haha.. Skitskoj ju :D... men nu ska ja nog va tråkig och gå o lägga mig e så satans trött... 



puss o kram syns på stan...

Av Michaela Karlsson - 5 december 2010 20:50

Har idag besökt Mormor och tagit en liten fika med henne. Mycket trevligt. Har även vart förbi Ikea en sväng så ja får till det lite här hemma.. så nu har ja lite julkänsla här hemma allt. ( USCH ) mikkisen inte gilla alls haha men men man får väll offra sig lite :)


Har även fått träffa min fina lillasyster. Det är toppen på dagen kan ja säga haha.. 





Hon är så söt när hon sjunger. Dock har ja inte riktigt lärt mig hur eller om de nu ens går att vända på detta klipp så man ser från rätt håll. Men jag lär mig väll.


har även ett par bilder på sötisen.


     Min älskling <3


Sen nu ikväll så har vi vart över hos Blomman och hämtat datorerna som skulle upp till Stockholm och sen fixat lite käk här hemma innan dom fortsatte hemåt. Fick ju även en teckning av min tös. Men den lägger ja upp nån annan dag.

Så nu ligger ja o bror bara o slappar i soffan. Orkar inte mycket mer.



pusss





























Ovido - Quiz & Flashcards