galenmichis

Alla inlägg den 20 december 2010

Av Michaela Karlsson - 20 december 2010 20:56

Idag har det varit riktigt lugnt. Vaknade i morse av att blomman kom förbi för att hämta lite av sina nytvättade kläder sen gick ja o la mig igen, vaknade runt ett igen. Va riktigt skönt att sova lite. Sen har jag pratat med Natta i telefon en sväng. Mycket trevligt, vi har inte pratat på länge så det var riktigt skönt att prata av sig lite och få bolla lite nya ideer. Sen blev det lite pizza ätande eller jaaa, ja käkade kebabbtallrik.  Det var ganska gott men eftersom ja inte ätit på hela dagen så blev ja mätt på bara en tugga eller två haha. Stackars lilla mig eller INTE :P ahha..

Annars så funderar man en hel del på sin livs situation.

Kollade nyss på dom bortskämda ungarna och nu till morden i sandhamn. Sen blir det nog att sova lite kanske är ganska trött faktiskt av att inte göra nått...



Musraket.

Av Michaela Karlsson - 20 december 2010 14:01

Nu blev det lite ändring på bloggen min. Kännde att ja ville ha lite ny färg, och sen blir det att fixa en toppbild när blomster har fixat mitt photoshop på svenska.



På tal om majonäs som alla säger så, varför kommer man alltid på försent när man förlorat nån man älskar ????!!!



Av Michaela Karlsson - 20 december 2010 00:38

... Och så till bloggandet. Idag har jag hunnit med att tvätta lite, känns mycket skönt. Sen kom Linda, Blomman & Emil hit ec sväng för att umgås. Meningen var ju att Linda skulle ha med sin dator till blomman men den glömde hon haha. Men mycket nice att ha lite sällskap iaf. Sen fick man ett sms där man var hembjuden till Tibbe på lite mer adventsmys. Riktigt trevligt nu när Anders har kommit hem :D super nice att få träffa honom igen :D så idag har varit en ritkigt bra dag men massa fint folk <3 När man kom hem så snäll som man är så började man hänga upp blommans tvätt han har tvättat här idag haha. Jag är allas lilla mamma haha eller nått. Fan va fel det lät men kul på nått vis ;) Så nu är det glass som gäller för min del, sen ska ja nog fan sova för ja e så satans trött. Tar på krafterna att vara mig just nu. Så mycket tankar och känslor som rör sig i min kropp. Men saker man får leva med. Det löser sig alltid på nått vis. 



Dagens citat; ( snodd av blomman) TVÄRBÖG <3 

Av Michaela Karlsson - 20 december 2010 00:26

   Mitt vardagsrum efter tapetsering. Blev riktigt nöjd :D


 Blomman kom hem till mig såhär, snacka om att målarna fick något att fundera över. HAHA. Knasman säger jag bara ;)


 




  Lite alfapet med bror är alltid kul



   Myspys med ljus på Lindhs.


     




En dammsugare som inte var god. 

Mickis: det måste ha varit för mycket damm i, gå tillbaka och säg till dem att du vill ha en som det inte är damm i. HAHA. Dålig humor som blir kul ^^.





 Och Mat på Texas är ett måste. Så gudomligt ;)






    

Lite Adventsmys som sluta i Pokerface. Men hade faktiskt en mycket trevlig kväll iaf.  Och goda muffins blev det allt med. Får nog baka någon mer gång. Men fan va fet man kommer att bli haha. 


Tror snart att det är dags för att börja träna. Måste bara få in pengarna först sen ska ja fanimej börja. NU jävlar ska man bli het igen ;D


IM ON FIRE <3

Av Michaela Karlsson - 20 december 2010 00:17

Party Emil.


Mickis tar sin första Antondrink, FARLIGT!!    


 Suddig bild på mig men gillar den för ja ser så smal ut ;)

 




Emil -------------->



   Sara & Jag





    Emil muckar gräl med kameran ;)








Blomman plattar håret ;)



     Jag kör igång kvällen ;D


Riktigt rolig kväll var det allt. Precis vad jag behövde. Behövde verkligen glömma alla bekymmer för ett tag. <3



Ovido - Quiz & Flashcards