galenmichis

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

A Long Time Ago!

Av Michaela Karlsson - 7 mars 2012 11:14

För idag är ingen vanlig dag nej idag är Barbros födelsedag. Hurra Hurra Hurra :D


Blev en liten hurrning på bloggen såhär på morgonen eller just ja förmiddagen hehe ;) Iaf så har ja inte skrivit här på länge har varken orkat eller brytt mig alls faktiskt. Men idag blev det ett litet inlägg känner ja. Måste börja med att berätta att jag sov på världens underbaraste kudde inatt som vi var och köpte igår :D Mys.. ville verkligen inte upp va SÅÅÅ trött men de kan nog bero på att jag var barnvakt åt två småttingar som gick upp kl 5 igår morse så en anings trött kanske ja :P Va även så trött att jag tyckte att ja själv var världens jobbigaste igår sådär övertrött ni vet haha då är de illa.

Men nu är jag uppe och kollar igenom lite themes till min nya blogg :D ska bli spännande o se hur den blir faktiskt :)

Kan även berätta att jag kommer att bli gudmor åt en liten charlie på 4000 kg ca :) Mycket kuligt faktiskt :)

Ja nä ja ska väll återgå till mitt tråkiga ardagsliv och se om de blir några barn gjorda haha nädå bara skoja ska kolla lite themes o sen försöka fixa lite mat sen :) ha de gott.     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards