galenmichis

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Michaela Karlsson - 3 december 2010 21:32

Jag och Bror käkade god mat trots att jag har feber och är jäkligt förkyld och ingen som helst ork i kroppen. Så jag pallade mig ut och ner till Ica, där blomman var jättesnäll o mötte mig och hjälpte mig att bära hem allt ja handlade. Super snällt.



   

var hemma hos Beea & Snorre en tur på 1 advent. Vi umgicks med massa snacks och Tp spel. Vi körde lagspel och Anton var väll den som svarade på mest frågor i vårt lag haha men ja svarade faktiskt på 2 frågor och rätt med haha.. Men det var super kul iaf. Och ska väll försöka att köra ett samspel nu på söndag igen. Får se till o bli frisk ;D


     

Finns väll inte så mycket mer o säga än att Blomman är Blomman och han äter kladdkaka ^^.


     

 En frusen Mikkis. Fullt påklädd i detta svinkalla väder helt enkelt. Vill bara att skiten ska gå över.

Av Michaela Karlsson - 3 december 2010 16:36

Då är man hemma och har fått sig lite sömn. För att vara förkyld och försöka sova på nätterna är ju helt värdelöst ^^. Men som sagt nu är jag iag hemma från Motala där jag har varit och jobbat lite och umgåts med Martin. Men förkyldningen har då inte blivit bättre utan bara sämre som ja antog att den skulle bli med. Så i helgen blir det att ta det extra lugnt och bara ligga till sängs eller framför tv.n skulle ja tro.


Det blev ett mycket litet inlägg men det har inte hänt så mycket mer.

Ovido - Quiz & Flashcards