galenmichis

Alla inlägg under november 2012

Av Michaela Karlsson - 30 november 2012 17:35

hej gott folk!

Har inte haft nått sug alls på att skriva här på senaste men idag kände ja för ett litet inlägg trots allt.

Ska väll inte säga så mycket mer än att det är helg och det är nice trots att man ska jobba både ikväll och en liten stund i morgon sen är det party party för he,la slanten :)

Så idag har jag varit på stan en sväng för att köpa en födelsedagspresent åt vackra Petra som fyller år. även en vacker blomma till mig själv och lite sprit inför i morgon, så håller jag även alla tummar och tår på att Natta darling kommer till mig <3 Så ska vi ta och äta gott och även bubbla sönder min Jacuzzi :D hahaah... och nu så står kasslergratängen i ugnen och ja ska snart äta lite gott.


Over and Out!

Ovido - Quiz & Flashcards