galenmichis

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Snöstorm och några kilon lättare!

Av Michaela Karlsson - 23 januari 2012 16:53

I helgen så hade vi besök av min mor, göran och min underbart söta lilla syster. Så mycket bus har de blivit i helgen samt att jag jobbade i lördags, va väll sådär mycket folk och jag har ju blivit sjuk med så sådär skoj. Och tror ni inte att ja åker på en jävla idiot till fyllo med?! Hans lapp stämde inte överrens med jackan som hängde på galgen så han började skrika att han skulle ha sin jacka, helthysterisk så bad honom att lugna ner sig men de gjorde han ju inte så strunta i honom. Sen kommer hans kompis o började skrika om sin jacka. De visade sig ju att dem hade bytt lapp o den ena hade fått ut sin kompis jacka. Och då står den första som hade stått o skrikit åt mig och ville helt plötsligt ha en puss och ja va sötast i hela världen. Man blir såååå himla trött på idioter ibland :P men de löste sig iaf.

Kom hem halv 4 på natten och fick inte sova så mycket i helgen för ja e så sjukt täppt i näsan av min förkyldning så idag sov ja till kl 14,00 helt sjukt underbart haha.. Har även följt med mamma upp till strängnäs så här ska ja vistas tills i slutet på veckan skulle ja tro.

Igår va de snöoväder som gällde kan man ju säga. Skulle åka till sthlm o hämta Görans två grabbar och de va sjukt va de snöa o va halt helt sinnes sjukt. Värsta ovädret, vi höll på o åka av två gånger så man va ju rätt nervös när man satt i bilen eftersom man redan krockat en gång tidigare... Men vi kom hem hela som tur va. Sen så idag stallde ja mig på vågen och hade gått ner lite till så ja är massa glad :D

Annars har de nog inte hänt så himla mycket mer. 


Musik- GuNs And Roses-Sweet child of mine


Ha de gott!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards