galenmichis

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Michaela Karlsson - 6 december 2010 19:17

Sent igår kväll så satt jag, Bror & Blomman hemma hos mig o va ska man säga, vi satt o spelade lite spel. Så ringer min telefon och det är Linda som har fått en fönstertittare som bara stod o glodde in hos henne.. så jävla scary säger ja bara. Hon va helt förstörd och de förstår jag.. så efter lite pratandes i tele och efter att hon fått lite polis sällskap så kom hon hit och pratade av sig lite och fick sova här. Inte fan vill man sova själv lixom.. så hon fick lite baileys att lugna ner sig med haha. Sen var väll klockan närmare 3 innan vi gick o la oss. 

Så efter inte alls så mycket sovandes, eller jaa, Linda va väll den som sov minst och de förstår ja. Så vaknade ja av att Linda va på uppgång. Så det var bara att gå upp haha.. 

Sen följde jag henne till bussen så ja kunde gå o handla lite. Så ja fick i mig lite frukost. Sen när jag kom hem så blev det lite korv med bröd ( och jaaa, Maträtter såklart ;). Sen gick ja o la mig o sov en stund till, tills det var dags att gå upp för att laga lite mat och tvätta lite. Skulle behöva städa men de får nog bli nån annan dag för snart kommer älsklingen och då ska de på bio. Emil var även här en sväng på en lite kaffepaus. Mycket trevligt även om det blev en kortis haha.


Det var väll vad ja hade o säga. Cya

Ovido - Quiz & Flashcards