galenmichis

Alla inlägg under november 2011

Av Michaela Karlsson - 8 november 2011 18:42

Precis vad som har hänt mig.... Igår kväll så fick jag dåliga besked att jag kankse blir utskriven ur ungdomsgarantin för att ja missat ett möte och för att ja va sen med mina jobbsök. Så det fixade jag till idag. ringde lite samtal och sen besökte arbetsförnedringen så de ordnar sig nog. Fick även den idiotiskaste busschauffören ever som man åkte med. Har aldrig vart med om spydig. Hade tydligen fel bussbiljett i min telefon och när ja frågade hur ja skulle rätta till det så säger han bara att det är inte mitt problem?! Vad är fel på idioten???? Åkte även med honom hem och trodde ja kunde åka med samma biljett hem men ikke?? och då fråga ja varför, för mina biljetter hade ju inte gått up än?! och då säger han bara BULLSHIT!!! bara say what?? så fick skicka en biljett till så han va nöjd men ändå det är så jävla dåligt beteende så ja vet inte vart ja ska börja :S.... 

Skickade iaf ett argt mejl på deras hemsida så man får väll se va som sker... 

Sen även hemma så har dem börjat att sätta upp balkongerna och vi har fått in våran bubbelpool i sovrummet, dock är det inte ikopplat men det finns ändå i sovrummet nu ^^.

Sen efter nån timme så ringer min telefon och det är nån på okänt nummer och när jag svarar så är det Shell uppe vid A6 som frågar om jag fortfarande är intressead av att arbeta där och det är klart jag är så jag blev super glad :D Så håller tummarna nu då...

För att fira lite så gjorde ja oss en kasslergratäng. Så de ska bli smarrigt. Sen är det väll Lost maraton som gäller haha... Och imorrn är det mer jobb på Stora Hotellet som gäller och ska även försöka söka lite jobb på Centrumbar här i stan. Så hejja mig..



Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards