galenmichis

Alla inlägg under oktober 2011

Av Michaela Karlsson - 31 oktober 2011 15:47

Känns lite så just nu, haha. Har inte haft orken eller lust att blogga nått på senaste. men vist har ja gjort saker. Jag har fått jobb som vissa vet på Stora Hotellet här i Jönköping och ja trivs kanonbra. Bra jobbarkompisar och det är jäkligt kul att få lära sig nya saker. Så får hoppas att de går framåt men de tror ja. verkar inte ha gjort så mycket fel även om ja råkade springa in i en tjej som höll massa tallrikar men jag är ju inte mer än männsika så va faan, I don´t care. Ja trivs iaf. Sen så söker ja ju vidare bland jobben eftersom det på hotellet bara är deltid och jag vill ju definitivt bort från Arbetsförnedringen HELT KLART!!!!

Jag o Martin har även börjat att se Lost... Helt drogande, man blir ju helt besatt och förbannad haha... Så det har vi nördat nån vecka eller två nu haha.. Men det är helt klart bra absolut.

Ja sen händer det väll inte så mycket mer i mitt liv. Väntar på att få mer tider på jobbet som kanske sker nästa vecka och väntar på att lillskiten ska komma hit. Saknar henne massor. Så de ska bli kanonkul att få träffa henne lite.

Nä nu ska ja väll återgå till att göra inget tills ja ska börja med maten.


Av Michaela Karlsson - 14 oktober 2011 12:36

Lite så känner ja nu haha. 

Sitter nu i Strängnäs hemma hos mamma o väntar på att klockan ska bli lite över 2 så man kan gå ner till stan för att äta en bit mat innan man ska åka hem. Har varit här sen i tisdag och det har varit behövligt har ja kännt men även igår så började ja känna lite ångest som kom krypandes. vet inte riktigt vad det är men hoppas att det försvinner snart för inget skoj att må dåligt. Fick även veta i veckan att jag ska på interju på Måndag kl 13.00 på stora hotellet i Jönköping. Så det ska bli spännande och kul. Sen i Måndags så åka ja ut med en massa cv till bensinmackar och ja hoppas verkligen att dem hör av sig. Så man kan få ett jobb nångång.

Ja annars så va ja för nån vecka sen uppe i Linköping/ Motala och hälsade på mina mysiga vänner. Hann med o träffa en hel del på bara ett dygn och det känndes grymt bra och kul absolut. Så nästa gång kankse det är ni som åker o hälsar på mig ;) Jag och Linda såg även en snattare fara förbi i gränden. Vi blev så paffa att vi bara stod o gapade hehe. hann aldrig uppfatta va fan som hände försen hon hade kutat förbi. Då har man sett en sån med hehe..

Igår hade ja o lillan filmmys med. Köpte två filmer till tösen. Inte ofta ja är uppe så hon fick ledigt från 6års. Väldigt mysigt =)





Så himla söt ;)  


Nä ja ska inte ta upp er tid mer. 

Ha de gött i solen.

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards