galenmichis

Alla inlägg den 14 december 2010

Av Michaela Karlsson - 14 december 2010 19:45

Idag har jag varit på Texas. "Ovanligt" säger en hel del haha, kanske inte haha. Men det är ju gott lixom så vad gör man ^^. Sen så va vi på stan en sväng och jag köpte mig ett fint hårspänne som ja kan skicka upp här på bloggen sen samt en fin ring. Så blev det allt lite fika med Sara, Linda & Pirre mycket trevligt. Sen åkte Pirre & jag ut till Ikano för en sväng där och vi hittade lite smått och gott. Nu är vi hemma och ska ta oss till Coop och köpa lite onödigt och kanske lite att äta. 

Imorrn kommer äntligen målarna och fixar mitt vardagsrum :D faaan va snyggt det kommer att blir :D Dem hade glömt mig lite haha bara sådär på 3 veckor Ehm jaaa :P Men imorrn kommer dem och ja e riktigt nyfiken på resultatet :D


Ha de gott.

Ovido - Quiz & Flashcards