galenmichis

Alla inlägg under februari 2012

Av Michaela Karlsson - 2 februari 2012 13:21

Idag skulle vi åka till Motala men som vanligt så krånglar bilen trots att den precis varit inlämnad och dem har tagit isär hela bilen o bytt o grejjat så Martin är sådär lagom glad och det är ju förståligt. Så nu är han och hämtar en hyrbil och jag är hemma o tvättar lite. För idag ska Martin åka till Älmhult o träffa lite vänner och jag blir själv tills på Lördag för jag jobbar i helgen. Ska även ut med Sofie på Fredag ska bli kul att komma ut lite :D sen är de bara jobba på lördag kväll igen men börjar inte försen 7 så de ska gå bra ;) Och på Söndag så fyller Mormor eller hon fyller på Måndag men de kommer firas på Söndag, så ska väll försöka hinna med att baka dem där bullarna jag lovade. Om vi nångång kommer iväg till Motala haha.. Även få lite tvätt tvättad så man kan se fräsh ut också ;) 

Så det är ugefär vad som händer för mig.


Ni får gärna följa med mig på min nya Blogg som jag kommer ha som mobilblogg, när jag är ute på mina äventyr som ja gärna delar med mig av ;)

Nickname: CrazyMobileM.blogg.se



Ha en fin dag pöss

Ovido - Quiz & Flashcards