galenmichis

Direktlänk till inlägg 19 april 2012

Somebody that i used to know!!

Av Michaela Karlsson - 19 april 2012 11:01

Lite musik såhär på morgonen är ju alltid trevligt. Måste ju göra nått för att vakna haha..

Kan väll även berätta lite om helgen, alltså min födelsedagshelg :D

Riktigt lyckad må ja säga...


Fredag!

Min romantiske karl och jag åker till Savoy för lite frukost och en fin fin present :D Massage på 50 minuter som ja inte användt än ;D det är grejer det. Sen åkte han vidare till jobbet och jag ut på stan för att söka lite jobb som jag blivit ombedd av AF att söka så bara att göra. Efter det blev det nog hem för att fixa det sista med tvätten innan Martin skulle komma hem för han ville sluta tidigt på min dag :D

Men det blev väll inte så mkt gjort där inte förutom att han och vaktmästaren fixade sladdarna tills ja va så hungrig att vi åkte iväg haha.. inte lätt att ha en hungrig mickis hos sig ;) Så det blev lite mat på twins i stan mycket god mat vill ja säga.


Lördag!

Den stora festen som skulle hållas för mig och Emelie. Va riktigt jäkla stressigt kan ja ju säga haha.. Skulle fixa allt vid tolv men började inte försen kvart över 2 så jag var en anings stressad haha.. hade inte ens hunnit sminka mig när allt folk kom vid fem... så ja skrämde väll en hel del personer haha ;D

Men det gick ihop sig absolut och vi kunde starta vårat äventyr mot alkoholens värld ^^. Jag kom nog lite väl långt upp dock haha men kul som satan hade ja allt... några kuliga saker som hände som ja kommer ihåg av kvällen är väll mitt lilla utbrott över ostbågar haha springer och skriker som en tok men sen äter ja inte ens av det haha... SKITBRA!!! haha... sen är det väll också när jag ska blåsa i en blåstuta eller va det nu heter. Blåste för kung och fosterland men det lät ju inte ett skit när ja blåste bara när alla andra gjorde. Ibland fick ja till det när ja snurrade på den där.. så det måste sett kanonkul ut när ja körde där haha... Men kvällens klockrenaste måste ju vara när alla ska ut på krogen och Nicklas grannen, hans Foppa dojjor är på rymmen haha Visade sig att dem tog en tripp till Motala dagen efter haha.. Underbart i mina ögon.. vem vill lixom sno ett par Foppa haha..?!?!

När vi väl hade kommit till stan så kom både ja o karln på att vi inga plånböcker har så vi fick gå till Centrumbar för lite drinkar på krita haha men vi kom till sist in till Karlssons där alla andra var och fick låna lite pengar så vi kunde betala av våran krita och festa vidare as packade som vi allt var ^^


Kan ju säga att dagen efter så kände ja definitivt att ja hade haft kul. En bakfylla ja inte haft sen ja va 18 :P det måste ju verkligen säga allt haha. Låg och spydde hela dagen.. Skulle till stan och äta på Olerys men det fick bara bli lite vitlöksbröd och sen hem och sova ruset av sig haha sen flörta till det med martin så man fick lite donken på kvällen där haha... Kände även av bakfyllan på Måndagen men inte lika dåligt haha... Och så skulle man ju på Alkoholkurs tidigt på morgonen, ja ni hur funkade det. Jodå bra även om man inte ville ha med alkoholen att göra ^^ men fick nog lära mig en del man kunde tänka på tills nästa gång haha :D Super ^^ Så satt där hela dagen till ja skulle till Motala och härja runt lite..

Blev snällt hämtad i Mjölby av underbara Natta :D super snällt.. Sen på tisdagen så var det inventering på Toysarust i Linköping med Putteman. Så för att vakna så slår på ja Stevie Wonder - Sir duke :D Putte höll på o smälla av haha :D Men inventeringen gick super tycker ja allt. Efter det blev det lite mat på stan med Ronnie och en fika ute på Tornby tills Putteman hade slutat så åkte vi bussen till Motala hem igen :D Så nu sitter man i Motala hemma hos natta och trycker i sig äggmackor medans hon är på jobbet. Ska väll försöka hälsa på lite kompisar tills ikväll då man ska till Tillman och gratulera honom lite :D Och i morgon åker man hem till sin älskling igen :) ska bli mysigt att pussa på honom lite om man nu får det för lillan som bara blir sotis när " jag" tar hennes kille från henne haha ;D Men får pussa ihjäl henne så kankse ja får ge honom en liten puss iaf haha :D Alltså min familj kommer i helgen och firar min födelsedag men UTAN alkohol tack haha :P


Det är väll ungefär va som händer kring mig just nu..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards