galenmichis

Alla inlägg den 18 december 2010

Av Michaela Karlsson - 18 december 2010 20:03

Som rubriken säger så är man enormt bakis ^^. Var riktigt kul igår hemma hos Emil. Skulle bli lite sitta o snacka skit drickande men sånt slutar ju aldrig bra haha. Så det blev en hel kväll med massa kul folk och massa gott att dricka. Och denna gång skyller jag på Anton, bara för att hans jäkla piggelindrinkar e så himla goda. Så det blev en hel del haha. Plus att jag hade med mig lakrits & Belieys shot med. Mikkisen blev lite väl dragen kankse :P Kunde inte ens skriva sms med pirreman under kvällen haha. Vart bara en massa bokstäver som inte bilda ett enda ord :P Men det var kul att få ha nått annat att tänka på.

Annars idag så träffade jag Ronnie en sväng gick på stan och jäklar va folk man kunde inte gå nånstans. Gick inte ens att fika haha. Illa. Så vi åkte ut till Ikano men där va inte lika mycket folk konstigt nog, men fullt nog för att inte kunna äta inne på ikea ^^. Så då åkte vi till La kantarell för lite pizza. Fick inte i mig så mycket eftersom jag är så grymt bakfull. Men de åts lite iaf. Sen skulle vi åkt till Net&Net men ronnie ångrade sig så det blev en fika på mitt gamla jobb ställe Preeem. Med varm choklad. Mycket trevligt & gott. 

Sen var det bara hem o lägga sig i sängen haha. Så har legat där i ett antal timmar och bror lagade nyss lite tacos men fick inte i mig så mycket där heller. Så de blev att skriva lite blogg och nu kolla på Narnia.


Ha de gott.


Saknar

Ovido - Quiz & Flashcards