galenmichis

Alla inlägg under maj 2010

Av Michaela Karlsson - 31 maj 2010 22:08

Hej!


Som ni flesta vet så har ja ju nyligen kommit hem från Rhodos så har inte skrivit här på länge och uppdatering från semestern den kommer inom snart. Men just idag har ja varit i linköping och kollat runt lite med Putteman och hittade en fin kofta :) sen när vi kom hem till kära motala så bara längtade ja efter en lite malibu drink så in på östenssons och handla lite pineapplejuice :D mums säger ja bara :D så jag o putte satte oss på balkongen med en liten drink i handen hehe massa gott. Sen kom lille natta hem hit och vi gick och käkade på njuta, lite kycklingtallrik mycket gott =)  så nu har vi gjort oss en till liten drink tills min söta älskling kommer hem.


Vi skrattade också gott till denna mannen som var på tv.


 


Bilden under är en bild på malibu drinkarna jag gjorde till mig och putte :D


 




Annars har ja vart på bio sen ja kom hem och kollade på Robin Hood. riktigt bra film faktiskt, trots att jag råka felboka så vi fick åka ända till Norrköping för o kolla o käka gott men de gjorde ju inget för älsklingen gillar ju att köra bil ^^

det var väll lite från min sida sen ja kom hem.


kram på er.

Av Michaela Karlsson - 6 maj 2010 09:35

Hellu alla!


Det var ju ett tagsen ja skrev här allt, och det har ju hänt en del med. Har varit uppe i stockholm o festat, sluta i katastrof som dom flesta vet men men det är en skitsak nu. Har även vart på en enkel liten tripp till Borås för o äta lite glass sen hem hehe, jag o min sambo ni vet ^^

Ja vad har man mer gjort. Varit hos coachen, skrivit in sig i jobbgarantin och...


 


såklart vart på Smultronstället. Lillan fick följa med o såklart är hon ju lyckligast i världen när hon får vara me Dittis och Matin ^^


Idag blir det att åka till linköping och lyssna lite på vad folkhögskolan i valla har o erbjuda för kul. Så vi får väll se va som händer ^^

Sen har ja inte så mycket mer bestämt så vi får väll se va dagen har o erbjuda =)


hej hopp

Ovido - Quiz & Flashcards