galenmichis

Alla inlägg under januari 2012

Av Michaela Karlsson - 23 januari 2012 16:53

I helgen så hade vi besök av min mor, göran och min underbart söta lilla syster. Så mycket bus har de blivit i helgen samt att jag jobbade i lördags, va väll sådär mycket folk och jag har ju blivit sjuk med så sådär skoj. Och tror ni inte att ja åker på en jävla idiot till fyllo med?! Hans lapp stämde inte överrens med jackan som hängde på galgen så han började skrika att han skulle ha sin jacka, helthysterisk så bad honom att lugna ner sig men de gjorde han ju inte så strunta i honom. Sen kommer hans kompis o började skrika om sin jacka. De visade sig ju att dem hade bytt lapp o den ena hade fått ut sin kompis jacka. Och då står den första som hade stått o skrikit åt mig och ville helt plötsligt ha en puss och ja va sötast i hela världen. Man blir såååå himla trött på idioter ibland :P men de löste sig iaf.

Kom hem halv 4 på natten och fick inte sova så mycket i helgen för ja e så sjukt täppt i näsan av min förkyldning så idag sov ja till kl 14,00 helt sjukt underbart haha.. Har även följt med mamma upp till strängnäs så här ska ja vistas tills i slutet på veckan skulle ja tro.

Igår va de snöoväder som gällde kan man ju säga. Skulle åka till sthlm o hämta Görans två grabbar och de va sjukt va de snöa o va halt helt sinnes sjukt. Värsta ovädret, vi höll på o åka av två gånger så man va ju rätt nervös när man satt i bilen eftersom man redan krockat en gång tidigare... Men vi kom hem hela som tur va. Sen så idag stallde ja mig på vågen och hade gått ner lite till så ja är massa glad :D

Annars har de nog inte hänt så himla mycket mer. 


Musik- GuNs And Roses-Sweet child of mine


Ha de gott!

Av Michaela Karlsson - 12 januari 2012 14:49

Håller på o bli tokig. Nu har man vart hemma några dagar och bara degat ihop. Iofs så tvätta ja ju igår och va på gymmet i förrgår. Så lite har ja ju gjort men GAAAAHH!! Fnatt säger ja bara.. Ge mig mer jobb, Bläää på o sitta hemma ^^

Men nu har ja iaf fått igång mitt Spotify som ja vart utan länge nu hehe.. Så massa glad ja blev idag å skutta omkring lite haha.. Vist är ja söt :P

Är även jäkligt klantig med har ja märkt :P När ja jobbade på Centrum sist då ja o My va på hemgång så snubbla ja på en cykel som låg på backen hur klantigt är inte det eller vi ska inte nänma när ja va på gymmet :P Tror ni inte ja låser in mina nycklar i skåpet när ja ska gå o duscha :P PINSAMT HAHA... så nu måste ja köpa ett nytt lås eftersom dem va tvugna o bända upp hela skiten hehe.. Men ack så söt jag är ändå ;) Är på riktigt bra humör med känner ja trots att ja gör NADA :P 

Eller kokar potatis men hur kul tycker ni det är haha.. 

håller även på o bli tokig på mitt sötsug.. Har ju börjat med Viktklubb igen som några vet om och att inte äta nått godis är GAAAAAHHH!! skulle kunna döda för godis just nu. Och det gjorde det ju inte bättre av att kolla på Alexander igår ( kniven mot strupen) Men tog mig några knäckemackor för o dämpa lite haha... Men snart är de helg och då ska de svullas :D


Fan va ja svamlar ja har nog käkak svamp eller nått haha..



PÖSSS

Av Michaela Karlsson - 9 januari 2012 16:48

Det är precis vad det är och jag o min sambo har blivit riktiga soffpotatisar. Så i morse när jag vaknade så kände ja bara att idag ska de ändras på. Så nu har man gått med i viktklubb.se igen. Så nu ska de köras för fulla muggar... Hoppas på lika bra resultat som sist bara om inte bättre såklart. Sist hade ja satt mitt mål till att gå ner 15 kilo på 3 månader, och det var nog lite för mycket tänkt av mig men ja gick iaf ner 4-5 kilo och minskade midjemåttet med 11 cm. Så nöjd var jag iaf med resultat. Så denna gång har ja satt 5 kilo på 8 veckor. Men som sist är ja nöjd bara ja går ner i vikt.

Annars fortsätter ja som vanligt med mitt liv. Jobbar o står i, men denna månad är det lite lugnare så får hoppas att ja får lite jobb iaf. Speciellt på Centrumbar där man kan skaka rumpa o snacka med fulla människor hela kvällen :D Och älskar folket som jobbar där med. Så himla skön stämmning. :D 


Det har ju även varit Jul och Nyår med. På Julen var vi hemma hos svärmor och firade lite sen vidare till hennes vännina som även är Martins bästa kompis/kompanjons familj. Mycket trevlig kväll. Dagen efter så begav vi oss till min familj uppe (punktera Uppe Martin) :P i Strängnäs för lite mer firande av jul o julmat. Fick även en massa klappar som ja blev riktigt nöjd med trots att Martin och min käre mor hade köpt samma haha... 


Mina Juleklappar:

En skön fin tröja

En smoothiemixer 

Sängkläder

Fotbad

En filt med armar


Tror de va allt haha... men riktigt bra grejjer de där ska ni veta haha... Och på Nyår så jobbade ja lite. Sådär kul va haha, men men det är pengar. Gick även ut efteråt och träffade gänget och Martin tryckte i mig en jäkla massa shot och en jäkla massa drinkar som innehöll 8.or :P så Mikkisen mådde sådär bra dagen efter men jobba va de ja... men de fanns så himla lite att göra på jobbet så jag kunde gå hem redan efter 2 timmar. Och det va ju skönt det eftersom ja va lite bakis sådär :P Hade tydligen dragit på mig en magsjuka under dagen så på kvällen så låg Mikkisen på toaletten o spydde. Mindre skoj. Men som tur va så va det bara över natten där. Även Martin i slutet på veckan fick samma skit =/ Men nu är vi friska o krya ;)

Så nu ska de gymmas och äta någolunda bra mat känner ja. För ja ska då bli 15 kilo lättare. SÅ DE SÅ :P!!!

Annars händer det nog inte så mycket mer roligt i mitt liv förutom att ja i helgen efter att ja jobbat på Centrumbar och skulle traska till My´s bil och snubblar över en cykel hehe hur klantigt är inte det haha. My höll på o dö av skratt ^^ Men lite mat på donken blev det allt innan hon snällt skjutsa hem mig. :)

Får se om de blir nån mer update snart ;)

Ska försöka flörta mer Martin så ja kan fixa lite mer bloggen också. Känner att den e bara Bläää just nu :P



pösss

Presentation


Michaela Karlsson, en partyglad och galen tjej i sina bästa år.

Gästbok

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards