galenmichis

Alla inlägg under februari 2010

Av Michaela Karlsson - 7 februari 2010 10:09

Sitter då här medans Tibbe & Marty sover som stockar om dem nu inte hör mitt knapprande :P vaknade för nån timme sen kankse och har inte sovit så himla länge för att vi blev uppe rätt sent till typ 3 eller kankse halv 4 vem vet haha ..


hade de riktigt roligt igår faktiskt trots att Team LAM loosa storslaget pga mej :D satte faan inte en enda jävla poäng bara massa 0.or och streck heeh men ändå så säger jonny att ja vinner en massage :D WIIIIIIIIIIIIIIIII :D

så ja va då den som hade sämst poäng av exakt alla 12 som spela heeh .. får skylla på att de va nisses fel ^^ men kul va det iaf =) behövde verligen detta efter allt som hänt på senaste. Och riktigt trevligt folk är det med. helt jävla underbara ^^


Ännu en gång  MASSA TACK Tibbe för du drog med mig. puss.


ja,ni idag ska ja väll bara sitta här just nu o vänta på att tibbe blir nykter nog att köra hem mig om inte martin kommer och hämtar mig. sen måste jag till Matilda och göra liten kompletering på vårt arbete som ska va inne imorn ^^ sen får vi väll se hur kvällen slutar =)


ha de gott

Av Michaela Karlsson - 6 februari 2010 13:33

sitter här i sängen som ja har gjort typ hela morgonen, har bara diskat lite och så målat över fläcken i städskrubben.. annars kan ja inte sluta tänka på de dåliga men försöker stay positiv. Ska snart göra mig iordning så att tibbe kan komma o hämta mig. Vi ska ikväll äta gott och spela bowling. Ska bli skoj och skönt o ha nått o göra istället för o deppa ihop hemma i sängen utan o veta ett o annat o bara komma me jobbiga fantasier som ingenstans leder..


aja ska inte gnälla mer nu.


vi hörs

Av Michaela Karlsson - 5 februari 2010 23:45

Har faktiskt haft en riktigt bra kväll trots att jag mår jäkligt skit av det som pågår just nu. Det tär på mig men ja hoppas verkligen det blir bra i slutändan ändå <3.


Men iaf har varit nere på city bowl och snackat med Madde som stod i garderoben och som också kankse fixat jobb åt mig där :D JEYA, alltid nått ^^

Har även jag fått lite uppmärksamhet även om ja stod på sidan om hehe, riktigt skoj. Fulla o dumma människor som inte fattar bättre ^^

Först nån fuller liten kille som börja ragga på mig o försökte kyssa mig :P haha glöm de baby boy lixom.. så han gav väll upp där sen när han inget fick sig ;)

sen nån gamling som ville dansa HAHAAH xD sen va de nån 35 års gubbe som skulle in i nån dörr han inte fick och då ville han ha med mig hem när ja sa glöm de hehe. Ja säger då de eheh alltid lika skoj. Har också stått o slagits lite o snackat me vakten Johan med en mycket trevlig prick =)


Blev som sagt en bra o rolig kväll och de fick mig o för en liten stund glömma bort det dåliga som sker i mitt liv just nu.



Älskar min underbara pojkvän <3


Pusss

Bad

Av Michaela Karlsson - 4 februari 2010 23:04

Finns inte så mycket och skriva eller säga mer än att ja mår sämre än sämst så det kankse tar ett tag innan de dyker upp nått på denna blogg.


Ha de bra

Ovido - Quiz & Flashcards