galenmichis

Alla inlägg den 11 februari 2010

Av Michaela Karlsson - 11 februari 2010 18:27

Vilken jävla skitdag det här är.


Dagen började med en skön dusch och märkte även att min jävla telefon är blockad, simkort inaktivt, jaha ja skit kul eller inte. Sen så gick jag o sassa till skolan och hade matte B men de gick ju inte heller så jävla bra. gjorde väll en uppgift sen satt ja bara o kluddra i blocket för mitt psyke palla inte mer. Sen drog ja till stan i ett ärende och när man kommer hem så funkar typ inte ens internet tar halva dan o komma in på en sida kvittar vilken det än är, bara ett jävla under att de funkar o skriva här. Och min jävla dvd funkar inte heller. INTE ETT JÄVLA SKIT FUNKAR. Och martin han beter sig som det redan är slut mellan oss.


Kan det bli jobbigare än så? allt går ju faaan bara åthelvete i mitt liv.

Varför existerar ja ens ?


PISST OFF JÄVLIGT LESS PÅ MITT LIV!

Ovido - Quiz & Flashcards