galenmichis

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av Michaela Karlsson - 23 februari 2010 19:19

Idag började dagen med att jag hade lite lägenhetskoll här på morgonen så inget e trasigt här tills vi flyttar och det gick bra han klagade inte på nått :D sen var det bara att åka till med eller utan o äta innan mikkisen dödar nån ^^.

sen efter det började Jag jobba och gick igenom massa papper för hand och kolla vilka åldrar vi säljer mest till och de va faan ett riktigt pissgöra men men får man pengar så får man :p när jag va klar med det så åkte vi och käkade, bara massa mat i mitt liv ja vet haha ^^. sen åkte vi till cleas olsson och handla lite vaderade kuvert så ja kunde börja jobba igen när jag kom hem, så de va bara o packa beställningar trots att ja kännde mig hängig, febrig och snorig.

När jag blev klar me allt jobb så gick ja faktiskt och la mig för ja känner mig inte så mikkise-pepp.

Nu har martin kommit hem från sina ärenden och vi ska snart på bio men först ska ja chocka er *NOT* och säga att vi ska faktiskt dra o käka innan. Förvånad?! skulle inte tro det haha!

Ska förresten kolla på Shutter Island. ska bli trevligt trots att leonardo inte är så snygg heeh ^^


pöss på er

Ovido - Quiz & Flashcards