galenmichis

Direktlänk till inlägg 13 februari 2010

Ops!

Av Michaela Karlsson - 13 februari 2010 13:19

Har då hänt lite hära då.. Jag har under ungefär en veckas tid mått riktigt dåligt. Haft en riktigt stor ångest och vart riktigt rädd för att förlora de fina i mitt liv och ja har inte direkt vetat vart ja ska göra av all smärta som byggts i mig. Så jag har haft riktigt svårt att äta och jag dricker väldigt dåligt i vanliga fall fast man ska dricka ca en liter om dagen eller vad det nu är sagt. Så igår så svimmade jag i duschen och det var tur att martin va där hos mig och tog hand om mig. Skitgulligt av honom även fast det har varit rätt knapert mellan oss. Vi älskar varandra absolut men vissa saker har vi bara tappat och de har tagit hårt på mig nått så fruktansvärt. Men nu känns det lite bättre även om ja inte mår så super bra. Känner iaf att ja inte kommer mista min pojke även om de har känts så nu ett tag. Så nu har ja bestämt mig för att ta tag i mitt liv och äta odentligt och ta tag i träningen för inte så bra o träna när man inte äter kan ja tänka mig hehe. Så nu får de helt enkelt va slut på min ångest ja ska faan slänga den åt helvete nu o ta tag i mig själv, jag är en stark kvinna varför kan ja bara inte hantera de ibland lixom. Blir så jäkla arg på mig själv ibland. Så nu får de faaan vara nog. NU ska mitt liv styras upp. Ja kan va utan Martin ja kan, ja ska, men vill vet i faan men va faan :P


Det jag menar är att ja kan faan inte böla för en kille, vart faan är världen på väg. Älskar honom nått så underbart mycket men han försvinner inte ur mitt liv bara för vi måste va ifrån varandra. Mickis FATTTA!!!


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards