galenmichis

Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Michaela Karlsson - 26 maj 2011 22:25

Dagen idag bestod av en lunch med Linda sen lite shopping på stan. Hittade lite fina tröjor o annat smått o gått. Det blev även en liten fika på Lindhs, men ingen Johan att mobba. FaN :P

Sen skilldes vi åt och ja åkte mot ica för lite mat handling. Idag bestämde ja mig för att göra köttbullar potatis o sås. Blev super gott faktiskt. Gjorde även såsen själv ;) De ni... Men det är ju så tråkigt att äta själv så ja ringde Emil o han va förståss hungrig. Vet att jag är hemsk Martin. But like you

any way ;)

Så nu sitter ja här mätt och belåten och skriver lite i bloggen. 

Har även en jäkla ryggvärk så ja vill kräkas och hittar inte dem förbaskade voltaren som ja tycker är extremt bra för min rygg så får väll bli dunderkuren. Orkar verkligen inte ha såhär ont i ryggen länge.. Jobbigt ju :P

Men de ordnar väll sig antar ja.

Annars ska ja väll om en stund hänga upp Emils tvätt som ja snällt lät honom tvätta o sen blire sova för ska ju till frissan imorrn ;) Ska bli nice o bli lite sexig ;)


Pusss

Av Michaela Karlsson - 26 maj 2011 11:17

Vaknade idag som vanligt att solen låg på. VARMT :P

Så det var bara att gå upp haha, annars har ja bara suttit framfördatorn tills nu då ja nyss kom ut ur duschen. Mycket skönt må ja säga. Har även tagit på mig min nya fina tröja som ja köpte billigt på GinaTricot igår. Måste bara hitta ett vitt linne till den också för den är lite genomskinlig och just nu har ja ett svart linne till min oranga tröja ^^ Men de funkar det med ;)

Så ska ja fixa mig iordning för att gå ner på stan o Luncha med Linda sen så kankse de blir att träffa kurre en sväng, Men sen måste ja verkligen börja packa haha.. Ja vet ja e seg. Flyttar ju på Söndag och har inte gjort mer än att kollat igenom lite lådor som redan var packade haha.. har iofs inte så mycket att packa men ändå i helgen kankse ja ska jobba och imorrn ska ja klippa mig o träffa linda igen haha.. ja bokar mer än va ja borde ja vet haha.. Men vist är ja söt för det ;)

Så vi får se va ja hinner med helt enkelt annars får ja packa när grabbarna flyttar mina grejer ;)

ha en skön dag.




kram

Ovido - Quiz & Flashcards