galenmichis

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Michaela Karlsson - 4 maj 2011 14:49

Idag är en riktigt tråkig dag även om dagen började mysigt med Martin vid mig sida. Sen blev det att äta massa godis för de fanns ingen frukost här hemma haha.. Sen efter några timmars slappande så tog ja mig i kragen o kollade om de fanns något att äta, så hittade lite ris, kyckling och currysås som ja gjorde iordning, sen även lite cider hittade ja i kylskåpet. Mums.

Men iaf idag händer det inte så mycket mer än att ja ska åka hem o tvätta lite kläder så ja har nått att ha på mig imorrn när ja ska träffa min coach ^^.

Va har ja annars hunnit med. Skriver ju så sällan här nu för tiden för ja gör allt annat istället eller så har ja bara inte haft ork att ens bry mig att skriva här. Men ja har fått soc omprövat för att smart arslet hade inte ens vänt på mitt papper där alla mina jobb står så inte undra på att ja bara sökt 2 jobb. NÖT!!!

men det är ju bra iaf, har även sökt för denna månad trots att ja kommer få ca 5 tusen från aktivitetsstödet. SKITBRA :D så de känns lite bättre att man får lite mer pengar varje månad. Vi har även skickat iväg kontraktet på lägenheter ja ska bo i. Känns mycket skönt.


hmm har ja gjort nått mer kankse värt att berätta?!?!!? hmm nää ja tror inte de har hänt så mycket faktiskt. Rymmer till Motala titt som tätt med de vet ju dem flesta. Min mor, göran o lillan kommer ner på fredag ska bli myspys o träffa henne. Det är alltid kul. Nä nu ska ja nog slappa vidare så får vi se om de blir nått inlägg till kvällen.



Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards