galenmichis

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Michaela Karlsson - 23 maj 2011 21:25

Det är precis så ja känner idag. Blev så himla arg o ledsen förut så ja gick o grät mig till söms. Efter när ja vakna så har de inte hänt så himla mycket. Har ju inte fått några pengar idag som ja skulle fått så hoppas på att ja får dem imorrn.. Så ja har packat iordning lite till flytten och tvättat sen hittade ja efter mycket om o men så hittade ja lite stuff till en fetaostpaj. Va helt okej.. Sen gick ja upp till affären för o köpa mig lite glass för ja hade bestämt mig för att baka en tröstätar äppelpaj som ja snart ska smaka på. Sen blir det lite Big Brother och kolla igenom lite om intervju tills imorrn då man ska till coachen o försöka lära sig hur man beter sig på en intervju så gott de går ^^.

Annars mår ja som förut ungefär och har väll inte så mycket mer att skriva här. men har väll lugnat ner mig lite mer än i det förra mejlet.



    

Av Michaela Karlsson - 23 maj 2011 10:48

Kom nyss hem från ett möte med soc. IDIOTER

Blir så jävla ledsen o förbannad så ja vet inte vart ja ska ta vägen. Har ju blivit nekad två gånger innan ja väl kom in i skiten. Va fan har ja här o göra?!?!?! men iaf så hade idioten för ansökning i april missat att vända på pappret så ja hade bara sökt 2 jobb. YEAH RIGHT eller hur.. NÖT!!! Och vem får lida om inte jag?? ska de va så??!?!?! NÄÄ DE SKA DE INTE DITT JÄVLA CP!!!!...

Han sa åt mig o martin att han skulle ompröva beslutet för att han hade gjort fel och såklart då väntar vi ju på det, och får efter en vecka reda på att han inte omprövade beslutet utan att ja skulle göra en överklagan iaf. Vilket ja gjorde men idag vet inte.. FAN DETTA GÖR MIG SÅ JÄVLA FÖRBANNAD SÅ JA VET INTE!!! då säger idioten att han kankse inte kommer lämna in överklagan för att de gått fem veckor. FEM hela jävla veckor.. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH!! kunde du inte sagt det från början då ditt jävla missfoster....

Är så jävla less på o ha de såhär nu. varför ska man kämpa när folk ändå sparkar på en??? Ja gör allt va ja kan för att försöka få ett jobb men till vilken nytta ?? ja har verkligen tappat styrkan helt, ja orkar verkligen inte kämpa mer. Är verkligen gråtfärdig på detta nu... Vist ja e glad att ja har hittat nånstans att bo och att Martin finns där vid min sida o hjälper mig men ja orkar inte hålla minen längre... funderar allvarligt på att aldrig mer gå ut, aldrig mer träffa nån.  ja vill inte leva på nån annan ja vill leva på mig själv. Detta är så fruktansvärt jobbigt. va fan gör man?! JAG PALLAR INTE MER!!!!




En mycket ledsen Mickis!!!

Av Michaela Karlsson - 23 maj 2011 08:16

Då är man öppe tidigt då helt enkelt. Vaknade med ett ryck av panik o trodde att klockan va mer än den va. Hade nämligen telefonen i handen så trodde att klockan redan hade ringt men de visade sig att ja vakna 07..20 istället för 08.00 :p Bravo mikkisen. 

Annars har ja kunnat sova trots att ångesten sveper över mig rätt ofta nu för tiden. Måste verkligen ha ett jobb snart pallar inte detta mer. Har nog aldrig mått såhär dåligt som ja gör just nu men vist det är ju förståligt men va fan gör man åt skiten?! känns fan som ja är dödsdömd i denna värld. Gör allt va ja kan göra ändå så går ja inte framåt. aja ska inte gnälla men men life is a big ass of pain. Idag är ja uppe tidigt för att jag ska ha möte på soc. Hoppas att de går bra o att han inte är så jävla tjurig haha.. sen hoppas ja med på att mina pengar kommer idag, för dem skulle kommit i fredags. Börjar bli dags att betala räkningar lixom ;)

Annars idag ska ja väll bara försöka packa för flyttar ju till helgen som kommer. Lite sressigt ja jo men sen har ja ju inte så mycket saker att packa heller så de klarar ja nog på en vecka.


Good luck have fun..

Ovido - Quiz & Flashcards