galenmichis

Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Händelserik helg!

Av Michaela Karlsson - 27 februari 2011 21:03

Fredag:

Dagen började med en skön dusch sen åkte jag för att ta en fika och umgås lite med Ronnie. Det blev lite Subway och en fika på Lindhs. Sen åkte ja hem för att packa för ja skulle ha åkt till Motala på tjejfest men den blev inställd, så de blev lite pizza här hemma med folket sen fick jag Pirre att gå ut på krogen så de blev en sväng till Motala iaf. även om det inte blev som planerat. Så en rolig utekväll på CityBowl där jag spelade lite airhockey mot nån kille och jag vann :D Mickisen super lycklig. Jag är ju lixom bollrädd och står o skriker o hålls när ja spelar de där haha.. vann typ med 9-4 eller nått :D Träffade iaf mycket roligt folk ute och hade super trevligt helg enkelt.


Lördag:

Vaknade ja hemma hos Natta som jag hade gått/ fått skjuts hem av törner. Vi åt lite mat och kollade lite smått på en serie sen så begav jag mig till stan för att fika med Pirre. Hängde även med honom hem för att chilla lite och äta nån konstig mackgrej som han gjorde haha. Men gått var det allt. Sen var det dags att tralla hemmåt så man kunde träffa Mr MystiQ och åka för att bowla med gänget. Blev en super trevlig kväll där med. Bowling med Mr MystiQ,Kurre & Emil, sen utgång till 55.an och sen platens. Träffade även tutt Emma på 55.an med. Det var mycket trevligt. Så de blev helt enkelt utgång denna kväll med haha.

Höll ju nästan på att glömma dem roliga sakerna som sades under kvällen ^^.

Kurre: Vi har spelat golf ikväll på CityBowl :D

Mr MystiQ: Jag pissa dig på frisyren ( pussa) 


Hahah..


Söndag:

Vaknade med gott sällskap sen har vi varit på Ö&B för att inhandla lite girlstuff och sen åkte vi till Ikano för att shoppa lite kläder åt Mr MystiQ hehe. Även Togga & Danne kom förbi en sväng och åt lite mer oss. Det blev att äta på peperoni eller hur de nu stavas. Dock så tog ja en kebabbtallrik och ångrade mig stort när Danne o Togga börja smaska på sina Taco/Pizza buffeer :P Fan, deras man va ju bra mycket godare :P Dumma val man gör ibland haha... Och med denna dag så avslutade jag och Mr MystiQ med att gå på bio och se " Min låtsas Fru" super kul film absolut haha. Så nu sitter ja här i min ensamhet och såsar lite innan ja ska ta o sova lite i min ensamma säng ^^.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards