galenmichis

Alla inlägg den 28 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 28 februari 2011 23:43

Blev väckt vid runt 10 tiden av en inrusande Blomman som bara älskar att bråka med mig när ja ska sova. Men somnade om sött när han väl hade gått sen hehe. Sen under min skönhetssömn IGEN så kommer Emil och väcker mig men vist klockan var typ halv 1 men ändå haha.. Då ville han att jag skulle följa med och kolla på en lägenhet strax över gatan. Det visade sig även att vi hade hamnat hos fågelturken haah.. han frågade nämligen om emil ville köpa en fågel HAHA.. men vi avstod. Sen kom Danne & Kim över en sväng och hängde lite innan jag fick grabbarna och bjuda mig på subway thihi.. jag är hemsk ja vet.

sen när allt folk hade dragit så tog jag mig ännu en tupplur för ja va så satans trött efter att danne hade masserat mig :D Men har tyvärr lika ont som när ja vaknade i morse så ja får ta mig en Voltaren så kanske de blir lite bättre sen. Annars ikväll har ja bara stått ut med kurre o blomman och sen käkat lite Tacos.

Tror även ja har hittat min film med sandra bullock som ja letat efter så himla länge :D så de ska bli spännande o se om det verkligen var den ja va ute efter. Men de orkar ja inte ikväll de får bli en annan dag ^^.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards