galenmichis

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 25 februari 2011 16:26

Idag har ja hunnit med en massa saker :D Vaknade imorse gör trött men hoppade in i duschen så ja skulle vakna till lite. När man gjort sig iordning så blev det stan med Ronnie, där vi gick o kikade lite i affärerna och vi har även käkat lite på Subway som alltid är gott haha.. kan ju bero på att ja äter samma varje gång :P sen så gick vi till det berömda Lindhs för en liten god Latte. Och nu har ja nyligen kommit hem för att packa lite och ska snart iväg igen för att åka bussen till Motala så ja kan partajja med tjejjorna lite. Ska bli kul för har nämligen inte festat på jättelänge. Vet inte när ja va på krogen sist haha. Det verkar ha blivit en odentlig flicka av mig haha...

men ni får ha de så gott i helgen så får vi se när mitt nästa inlägg kommer ;D


Ciao

Av Michaela Karlsson - 25 februari 2011 11:51

Igår kollade jag på Big Brother för första gången i år och kollade bara till reklam sen kännde jag att va fan är det här för jävla program :P Nä ja gillade det inte alls, tyckte ju om det första som kom 04 eller nått sånt men detta va faan. Antingen har ja väll vuxit upp o förstått bättre eller så har dem bara dalat feting mycket haha. Så jag bestämde mig för att ringa Sandra en sväng då. Pratade i nån timme om allt möjligt skit. Fans ju en del o snacka om när man inte ses på ett tag lixom haha. Sen var jag super snäll och gick över till blomman med hans tvätt som har legat här i några dagar nu haha. Satt där en sväng tills ja gick hem för att sova och vaknade väll vid halv 10 och har myst med mig själv i sängen. Skönt o ha två täcken kan ja ju säga haha.

Idag blir det en fika på stan med Ronnie som ja skulle träffat förra veckan men jag hade annat för mig då helt enkelt :)

Så lite käk eller en fika på stan med honom blir det idag som sagt, sen ska jag iväg till Motala för att festa loss med Naimi och hennes tjejgäng. Ska bli skoj för har inte festat på ett bra tag nu.. sen kan man ju hoppas att det blir lite bowling med Emil och folket.

Så helgen är väll fullbokad så att säga haha..

Ovido - Quiz & Flashcards