galenmichis

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 23 februari 2011 15:15

Har gått och blivit väldigt fundersam över livets gång. Gör jag rätt val? Gör jag fel? vill jag verkligen det jag gör nu?! Många frågor som snurrar i min skalle just nu känns det som... Men har i alla fall bestämt att jag nu inte ska flytta till Stängnäs utan jag har sökt bostad i Motala. Vist vill verkligen inte tillbaka dit och all skit som jag lämnade bakom mig, men jag vill heller inte bo med min mor i strängnäs. Men Motala kommer det nog bli som det ser ut nu.. Kommer jag falla tillbaka i frestelsen?! Kommer ja må sådär dåligt som ja mådde innnan jag flyttade? Men även, jag kommer ju inte må så mycket bättre i Strängnäs hemma hos mamma där jag inte känner en kotte och kommer ha min syster gormandes i rummet bredvid. NO WAY! så vad man vill och måste. Ja vad gör man. Har iaf en stor klump i magen i vilket jag än gör men Motala känns väll som en idee just nu iaf när jag inte har råd att bo kvar här och inget jobb har.

Jag vet att det jag strävar mot är iaf att ha en bra inkomst så jag kan bilda familj med någon helt underbar. Vem är han? har ja hittat han? Vem är han helt enkelt.!

Håller på att få fnatt av alla frågor som studsar för jag har verkligen inget svar på dessa frågor.  Känns som att alla går framåt i livet trots alla motgångar i livet medans jag står kvar och stampar på ruta 1 igen :( Det gör mig väldigt frustrerad helt enkelt.

Det är väll så jag mår helt enkelt. Men skönt iaf är väll att jag kommer att vara kvar i östergötland med mina vänner :)



  

Ovido - Quiz & Flashcards