galenmichis

Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 2 februari 2011 23:53

Ikväll har jag och Linda varit hos Tommy och slöat lite eller jag har slöat medans Linda har bakat lite sockerkaka som blev lite knasig men va faan den gick att äta haha. Sen några kellogskakor eller va dem nu hette haha. Men en anings mättande kan jag ju säga haha. Efter några timmars degande hos Tommy så hängde vi med Emil till Norrköping som moraliskt stöd när han skulle skjutsa Togga dit, men först blev det att hänga lite på texas o dregla lite haha. Man blir ju bra sugen när man åker dit kan ja ju säga men pank som man är så får man drömma om maten istället för att äta den =/ Jag är ju inte död än så ska ju inte gnälla haha.

Nä ni nu skiter ja i detta och ska sova om en stund men först lite facebooking ;D


GodNatt folket!

Av Michaela Karlsson - 2 februari 2011 16:42

Idag har jag och Linda vart riktigt duktiga.. Vi gick ner till stan för lite ärenden på Arbetsförmedlingen sen tog vi en liten fika på Linds. Sen blev vi ju helt enkelt hungriga så vi åkte hem till Tommy för lite god mat och trevligt sällskap :)

Efter det tog vi oss en promenad hem. Så jag har vart mycket duktig :D

Annars så har det nog inte hänt så mycket nytt i mitt liv. Har vart rätt trött och nedstämd nu i två dagar. Visseligen är jag väll fortfarande nedstämd men de har ju sina anledningar, annars så har det vart en hyffsad dag. 

Var nog allt för mig haha..



Komplimanger jag fått under dem närmsta dagarna:


- Du har skön rumpa! 

- Fan vilken fast stjärt du har!


Hahaha, kände för att egotrippa mig själv lite ;D Men kul att få höra sånt ;)



cya

Ovido - Quiz & Flashcards