galenmichis

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 16 februari 2011 13:09

Idag har Mickisen fått fnatt och kännde för att baka lite bröd... Blev faktiskt bra bara det att jag hade ingen ost hemma så kunde inte njuta fullt ut men dem blev goda iaf. Sen tykte ja väll att dem blev lite för feta så kunde väll ha gjort dem lite mindre och lite fler haha.. Men är man inte van så är man inte...


  

Annars idag blir det nog ganska lungt. Ska ner till Af för nått möte eller vad det nu var. Något om att jobba utomlands, vore kanske inte helt fel det inte haha..

Sen blev jag bjuden hem till Danne för lite mat ikväll.. ska bli spännande ^^.

Har även sagt av mig skolan med så vi får väll se vad dem säger där för jag skikade ett mejl till dem.  Borde väll ringa killen på soc med men funderar på att skita i det.. Jag bara söker så blir det bra ska ni se ^^.

Nä nu skiter ja i detta och snörvlar vidare i min ensamhet..


Tystnad

Av Michaela Karlsson - 16 februari 2011 00:17

En Galen Michis har idag tagit det rätt lugnt hela dagen idag förutom när hon fick sig ett litet utbrott.. haha.. blev lite väl mycket nu kännde jag. Men det var absolut inte illa menat mot någon, blev bara lite to much helt enkelt. När folk alltid är i ens nähet och det är massa stök o stånk.. Man behöver lixom andas lite med men det är väll nått ja inte har hunnit med riktigt. Så ikväll råkar ja helt enkelt bli helt själv som till viss del är ganska skönt och till viss del så saknar man ju att det alltid är något ljud här hemma..

Men men life is life..

så har bara kollat på lite film med Kurreman ikväll. Vi kollade på filmen RED som jag tyckte var bra faktiskt. Har för mig att folk sagt att den var okej men ja tyckte den va mer än okej iaf.. det är va ja tyckte iaf ;)

Sen nu ikväll så fick jag bara en stor känsla av att ringa till Natta och prata en hel del skit. Saknade hennes fina röst helt enkelt ;) <3 

Hon blev rätt paff så det var rätt kul haha.. Är rätt dålig på o höra av mig det vet ja, men ja får väll mina infall jag med haha ;)

Det var väll vad kvällen hade att bjuda på helt enkelt.


Kvällens låt: Katy Perry - Firework



  

Bara för att vi är tammefaaan BÄST! :D

Ovido - Quiz & Flashcards