galenmichis

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Michaela Karlsson - 5 februari 2011 22:26

Precis som rubriken säger så har de varit fullt ös medvetslös. Lillskiten har inte varit lugn en enda sekund haha.. Hon vaknade kanontidigt och ja va så himla trött att ja bara satte på tv.n sen så gick jag o la mig igen haha.. det är bra när man kan göra så OKEJ :P sen när jag vaknade vid halv 10 så gick jag upp och fixade frukost åt oss, vi har även hunnit med att spela guitar hero och super mario. Sen kom våran skjuts och vi begav oss till simhallen för att busa av oss ännu mer. Chaqline bara älskar att vara i vattnet. Hon gav mig även en bula i pannan när hon skulle hoppa i vattnet och man ska ta emot henne.. Inte nådigt att bada med den flickan inte haha..

Men hon är söt ändå ;)

Sen när vi kom hem så var det en jäka massa folk hos mig så det var bara börja o ställa sig och laga lite mat. Spagetti & Köttfärsås.. ja vet ja e tokig haha...

Under och efter maten så har lillan varit super aktiv. Fullt ös helt enkelt... Busat en hel del med grabsen som var här hemma och slagits med Kurreman en hel del. 

Sorry men måste bara säga att de såg rätt så jäkla kul ut haha.. 

Lillan med en ihoprullad tidning och verkligen tar i från topp till tå och slår allt va hon äger haha... Höll på o DÖ av skratt ^^.

Men de roligaste måste ha varit när hon hade på sig Emils Boxningshanskar och bara slänger av sig med värsta attityden och sen upp med nävarna som värsta mannen.

typ som: Dem här jävla fjoll hanskarna kan vi inte använda vi tar i med hårdhanskarna haha...


Älskar min lilla tös...


Sen när alla hade dragit så låg jag o lillan och kollade lite på film tills hon tröttnade och ville gå och lägga sig. Då passade jag på att diska all disk ja hade. Så nu sitter ja här o bloggar lite men ska väll sova snart för är super trött av all energi som min lilla vampyr super ur mig ahha... 

hon lär ju vakna tidigt imorrn med...


Det var dagens turbo.


Ha de gott..

Ovido - Quiz & Flashcards