galenmichis

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Michaela Karlsson - 25 november 2010 17:50

Idag blev det inte så mycket att göra saker iaf haha, jag diskade väll lite och tog men en skön dusch sen så vaknade robin till liv och vi gick till Coop för att handla lite. Det blev Lite saker till en tacopaj och sen så bestämde jag att ja va sugen på kladdkaka så en sån dimpa ner i korgen med haha och så massa onyttigt godis till robin med ;)

Så en redig svullokväll för oss.. Inte bra detta Inte bra :P


Nu blir det väll bara lite checking on the tv och lite chattandes på fb om det nu är nån rolig online =)


Pusss

Av Michaela Karlsson - 25 november 2010 11:37

... Inatt drömde ja då om att dom tapetsera om i mitt vardagsrum men lär ju bli jäkligt besviken när jag kolla in i vardagsrummet för här har ju ingen varit lixom haha :P

Annars har jag väll i stort sett bara legat i sängen och svarat på mejl, rätt slött ja haha.. vet att ja har en del ja borde göra men ja känner verkligen inte för det. men får väll ta mig i kragen o bara göra det.


  1. Diska
  2. Städa
  3. Plugga svenska B sista uppgiften.
  4. Åka till banken och fixa.

ush ja vill verkligen inte haha.. men som ja sa det är väll bara att göra, ingen snack om saken. Så vi får väll se va som händer o sker idag helt enkelt.



hugs

Ovido - Quiz & Flashcards