galenmichis

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Michaela Karlsson - 15 november 2010 21:40

Helgen har då bestått av limosin åkning, plugg och bio...


På fredagen så åkte ja över till Pirreman för att plugga lite. Har ju 3 uppgifter i svenska B som ja måste göra för att få betyg, men behöver inte gå på några lektioner så det är ju skönt. Men har lyckats att skjuta lite på dessa uppgifter så tyckte att det var dags nu att göra dom om ja ska få ett betyg så ja slipper göra om hela skiten. Och härligt nog fick ja faktiskt VG :D Massa tack pirre för hjälpen även om det inte va så svårt ja va nog bara lat haha.... Så de firade ja o bror med lite ben & jerry glass. MUMS...


Lördag gjorde vi oss iordning och åkte till Eksjö för att hämta Limosinen som vi skulle grisa i under kvällens gång. Jäklar vad folk glor när man sitter i en limo haha.. lite kul faktiskt, massa vuxet folk som vinka galet åt oss. Galet. 

Sen så checka vi in på hotellet Svoy, riktigt fint o mysigt hotell. Innan kvällen började så åt vi lite mat så de inte skulle spåra ur allt för mycket under kvällens gång. Sen va de bara o tuta o köra, och limon var i full gång. Var galet kul. Käkade även på Jensens Boffhouse under kvällen, dock va man så jäkla full när man satt där så man viste knappt hur de smaka eller va som skedde haha.. Så de ska va eller hur?! ;)

sen blev det limoåkning igen tills den gick sönder haha ^^. Vi söp nog för hårt haahha... det gick helt enkelt inte att styra den, hur mycket man än snurra på ratten. Som tur va så var vi nära Mårten. Och gick upp dit för att ringa en taxi så vi kunde fortsätta till krogen. Har ju aldrig vart ute i Jönköping förut men det var riktigt kul faktiskt så det lär ja göra om. 


 

  Inte limon på bilden, men tog inga bilder under kvällens lopp.



På söndagen så var alla enormt sega haha. Men jag mådde faktiskt bra, var bara lite trötter. Efter frukosten så åkte vi iväg o kollade på ett par riktigt fräsha hus. Fan vill ju ha enormt mycket så bad älsklingen fixa en sån åt mig o lite kids ;D så vi får väll se haha... Efter en fin titt så åkte hälften av oss hem och vi andra slöade galet på hotellrummen. Sen senare på eftermiddagen så gick vi ut en sväng så emelie o patrik fick beställa lite tågbiljetter hem och sen gick vi och käkade lite. Efter maten bestämmde jag o Martin att vi skulle vara kvar i Jönköping för att gå på bio o mysa vidare bara han och jag. Men eftersom vi hade bilen i Eksjö så fick snälla Fredde skjutsa oss dit innan han åkte hem. En riktigt trevlig kväll var det iaf. 

Så jag är nöjd med min helg.


Idag har det inte hänt så himla mycket. Vi åkte förbi Mjölby och hämtade lite god mat som vi kunde käka på kontoret sen tog ja mitt pick o pack o åkte hem. Så himla skönt att komma hem o få byta lite kläder och bara göra som man vill ^^. Fick även veta att jag fick Vg på min svenska uppgift så jag är supernöjd och jag o bror firade med lite spagetti o köttfärsås, sen lite chunkey monkey - asso ben & Jerry glass. MUMS :D Nu har ja bara en uppgift kvar som ska göras sen kan ja få mig ett betyg i svenska B ska bli riktigt skönt :D

Snart kommer blomman o emil över o degar lite så det ska bli trevligt. Sen ska ja nog allt sova för imorrn blir det jobb.



Pusss......

Ovido - Quiz & Flashcards