galenmichis

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Michaela Karlsson - 1 november 2010 21:39

Idag sov jag ett 11 timmars pass, hur skönt som helst. Det behövde ja verkligen efter den dramatiska helgen som varit. Så jag vaknade nog runt 12 skulle ja tro, när jag hade sagt till Pirre att ja skulle vart i motala mellan 12-14 så det var bara att skicka ett litet pip o säga att man blir nog lite sen haha. Men det var lugnt. 

Så gjorde mig fix och åkte in till Motala, där jag inte bara skulle fika och äta lunch med Pirre utan hämta lite av mina saker, Bl.a min saknade Mp3.. sååå skönt att kunna lyssna på musik igen när man bussar :D Fick mig även en kram och puss av Martin och det kändes bra. Sen gick vi o käkade på chill out, där jag åt potatisgatäng och kyckling med chilisås. Underbart gott...


Sen blev ja lite sugen på varm choklad så vi gick till lilla hem och fikade på lite varm choklad, sprite  och kladdkaka. Sen va klockan rätt mycket så jag tog bussen hem efter att ha hämtat min mp3 hos pojken. När man kom till linköping så blev man hämtad av Rilla inkluded blomster och vi drog en sväng till coop. Men när ja kom hem så blev det en storstädning som innebar diska, dammsuga och skura, så nu är min lya FRÄSCH ;)

Så resten av kvällen består av att slöa tills man ska sova lite så man orkar jobba imorrn =)


pösss


Ovido - Quiz & Flashcards