galenmichis

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Michaela Karlsson - 7 november 2010 20:45

I helgen har Naimi fixat mina naglar super fint o super snällt ;) men damn va man känner sig handikappad haha.. svårt o skriva på tangentera o svårt att ens öppna ett tuggummipaket haha men vill man vara fin får man ju ta konsekvenserna haha ;) men jag är supernöjd iaf :)

Har ju även klippt mig och även där var ja super nöjd fast ja inte va hos helen o klippte mig =) och så var jag med martin o valde ut lite fina kläder tills han skulle träffa släkten på lördagen. Riktikgt fin blev han allt. Sen var det bara mys som gällde på fredagkvällen =)

Lördagen började med lite myspys och sen så åkte vi och tvättade martins bil så nu är till och med den stilig hehe. Sen så var det dags att göra sig iordning inför alla överraskningar som var påväg. Fick många bra tillfällen att göra det ja skulle utan att martin märkte ett dugg. YES!

Var en trevlig kväll det med hans släkt, men va inte alls så nervös som ja trodde ja skulle vara hehe...

Denna natt sov ja riktigt kasst eftersom det fanns ett "STORT Spöke" hemma hos martin som spelar musik på helgerna som fick för sig att föra liv ;) Och lille jag som har väldigt svårt för att sova när jag blir väckt på kvällarna låg ju o grubblade en hel del, och denna gång kom dom dåliga sakerna upp och det känndes inte bra alls men efter ett bra tag så somnade ja faktiskt men sen så tidigt på morgonen var älsklingen kelsjuk men ja orkade verkligen inte så ja bara låg där som en död padda hahaha... så låg ja o halvsov kanske i nån timme eller två innan ja beslöt mig för att gå upp för det är helt omöjligt o sova när martin inte ligger bredvid en när man vet att han brukar ligga där :P så ja gav helt enkelt upp.. så vi åkte o köpte lite frukost sen så bestämmde jag att vi skulle ner på kontoret för att packa en del beställningar eftersom vi har så himla mycket att göra så vill ja få det mesta överstökat. Efter 3 timmars jobb så gick vi till ströget och åt lite sen så gick vi hem till martin och somnade sött i ett par timmar innan det där spöket kom igen och härjade haha då va klockan mycket och ja bestämde mig för att åka hem och röjja upp lite innan dom kommer och fixar mina skåps luckor imorrn.. Men hamnade hos blomster för att slöa lite. Hann bara slänga in lite tvätt som ja snart ska hem o ta hand om innan läggdags.


Det var nog större delen av min helg.

Ta hand om er..



Pusss

Ovido - Quiz & Flashcards