galenmichis

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Michaela Karlsson - 11 november 2010 14:54

Har då inte skrivit här på ett tag eftersom det inte har funnits tid.. I helgen så träffade ja martins släkt och vi firade att min älskling har fyllt 30. Det var trevligt. Sen i Måndags så kom dom hit och fixade nya skåpsluckor så nu är mitt kök mycket fräsht. Mikkiisen massa nöjd.


    

Martin 30 år.. Hipp Hipp Hurra!


      

Mitt nya fräsha kök <3


Sen annars i veckan så tog jag mig en fika med finaste Linda. Mycket trevligt och intressant haha, stackars liten men men hahah så söt ^^.

Annars har min vecka bara bestått av jobb jobb och åter jobb.

Så igår när ja kom hem så hade bror min dimpat in hos mig och hade gjort mat när man kom hem... potatisgratäng och fläskfile inte helt fel det inte. Hade ju inte ja orkat göra efter att ha jobbat hela dagen o kom hem sent. Så de va riktigt nice det. Och idag har ja ju varit ledig.. faan va jobbigt det har varit :P Inte haft mycket alls att göra så ja läste ut min bok " den dubbla tystnaden", bra bok faktiskt. Sen började ja ställa mig o diska lite och slänga in lite tvätt i maskinen sen sätta igång med städningen. Så nu sitter ja här o bara slappar ska väll in i duschen innan emil dimper över o ska låna min tvättmaskin.. han e för go den killen asso haha.. ^^. Så dax för duschen sen börja laga lite mat.


Hejs svejs..

Ovido - Quiz & Flashcards