galenmichis

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Michaela Karlsson - 24 november 2010 23:42

Då ska Mickisen sova då..


  

Under kvällen har Blomster varit här som ja skrev i mitt tidigare inlägg o förpestar kvällen hehe som vanligt ;) Sen har bror pratat Norrländska så man legat dubbelvikt och det får nog asluta kvällen med att drömma fler mardrömmar   Vi får väll se vad det blir ikväll... 


Sov gott. Kram

Av Michaela Karlsson - 24 november 2010 20:51

Igår kväll va helt underbart mysigt. Älsklingen kom hit och jag lagade lite köttbullar, potatis & sås.. och lingon såklart ^^.

Sen så la vi oss i ett mysigt bad med tända ljus. Var riktigt mysigt.. sa gulliga saker om varandra gjorde vi med. Och vem gillar inte sånt ;) så det var riktigt mysigt. Sen efter ett härligt mysbad så la vi oss i soffan o slaffsa lite chips o kollade tv tills klockan blev mycket. Då blev det dags att ge sin älskling lite uppskattning så han fick lite massage.  En riktigt mysig kväll var det allt och det tycker ja att det ska bli fler av. =)


Och dagen har bestått av en hel del ångest och depprisioner, och det finns det ju anledning till men det är inget ja tänker skriva här eller ta upp. Så det får bli osagt. Men tror ja hittat en lösning. Sen under dagen så har ja även mått lite krassligt så la mig o sov en stund under eftermiddagen, och drömmde helt sjukt. Jag måste verkligen vara orolig i kroppen just nu.


Drömde att ja va på en båt med älsklingen och vi skulle till hans mamma på andra sidan havet. Under resan tappar jag bort martin och letar som en tok, men hittar inget. men blir puttad av folk massvis och ramlar på golvet och folk springer som tokar över mig. Sen så står ja på kanten av båten vid land och det är folk som ska gå på så ja går av för att inte vara i vägen sen helt plötsligt sitter jag i en bil med en snubbe som inte snackar svenska och röker cigarr och martin ringer och undrar vart jag är, jag säger att jag är kidnappad och martin undrar hur han ser ut och han beskriver honom också; har han en cigarr "och sen nånting med ormar". Så martin säger åt mig att ja ska säga åt honom att han ska köra mig till nått stället men han vägrar så vi åker bara runt i bilen i flera timmar. Sen vaknar jag.

Helt sjukt säger ja bara :P 


så nu sitter ja här o känner mig helt off, och har lite besök av blomster.Maria wern går på tv också verkar bra så det ska vi kolla på nu.




Ha de gott.

Ovido - Quiz & Flashcards