galenmichis

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Michaela Karlsson - 2 november 2010 23:32

    


Såhär såg ja då ut idag för den som är och inte är intresserad haha.. fråga mig inte jag är bara trött OKEY ^^.

Men idag iaf har jag åkt till motala för att packa lite beställningar, och vi var även i mjölby för en god måltid... det måste bara sägas eftersom det är så underbart god mat på stället som heter " På Lunch" i mjölby. Verkligen toppen mat.

resten av dagen har ja mest vart super trött eftersom ja inte sovit en blund inatt, finns sina orsaker men ni lär ju bara tro att ja e dum i huvet om ja skriver det här så det får helt enkelt vara osagt. Jag o min man var även en sväng på donken o götta oss till den nya mc flurryn, kanongod - magnum, brownie. Massa gott sen skulle vi åka på bio och se på Due Date. Riktigt bra film faktiskt. En härlig komedi med andra ord.

Så kom nyligen hem och ska väll försöka sova lite inatt men det blir nog att sova i soffan inatt med. Känns bara helt enkelt bra även om ja har en riktigt skön säng att sova i =)

Och imorrn fyller min älskling år, hela 30 år gammal ;D Hipp Hipp Hurra <3


pusss

Ovido - Quiz & Flashcards