galenmichis

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Michaela Karlsson - 30 mars 2011 22:38

Vem fan bryr sig igentligen?! men ja måste bara skriva av mig ja klarar inte o ha denna klump i magen. Har varit i Motala i helgen, kanonmysigt men när ja väl satte mig på bussen hem så sveptes en depprision över mig. Att lämna mitt mys behind de gör mig inget för ja vet att vi kommer ses fler gånger men nått va inte riktigt rätt och ja började få ont i magen o mådde nästan lite illa. Vad var fel? Vad är fel? Började fundera va ja e så jäkla orolig över varför ja deppade ihop totalt?! varför?! ja vet faan inte.. Började fundera på allt. Mina ekonomiska problem som finns o spökar i mitt huvud som ja ligger sömnlös på nätterna om. Vad gör ja med mitt liv? gör ja rätt val? det är också nått som ligger o guppar i mitt bagage. Så de va inget kul att åka hem idag. När ja väl kom hem så har ja varit en anings trött av allt bärande på all skit en brud tar med sig när hon väl är ute på sina små äventyr och all bussåkande. Kom hem och la mig vid datorn som vanligt. Härjade o busade med folket som ja nästan alltid gör. Sen så kollade ja posten och har fått några fler kronofogdenbrev. Fan asså ja får ju värsta paniken av allt. Vill ju göra rätt för mig men ja kan verkligen inte =/. Vist nu har saker o ting börjat gå framåt. Ja har sökt soc, jag har sökt bostadsbidrag. Men ändå kan ja inte rå för att ja mår så dåligt som ja mår och vist ni fattar. Men de känns som nått äter upp mig innifrån. Att allt bara kan vända som på ett litet mynt. Usch kan inte detta bli nått positivt istället, ja känner mig gråtfärdig. 

Och varför kan man inte bara visa sina känslor som man känner just då? Man håller istället inne allt! Poker face det är det jag är bra på, det ja har byggt upp under alla dessa år av svek o all skit helt enkelt. Vem kan man lite på? varför kan man inte släppa in folk helt i sina liv? man berättar saker för folk. Men vem kan man lita på i slutändan. Varför måste man va så jävla osäker på folk? på va man gör? på allt ? på sig själv framför allt! Vist är det så de funkar i värden men GAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!! ja får panik. Ja känner ständig oro, är ständigt på min vakt. Vet att ja kan lita på vissa människor men nått gör mig tveksam o ja vågar inte släppa in dem i mitt liv! Varför?? ja vet ju att dem är ärliga? men det finns fortfarande ett hinder att hoppa över... 


Nää ja vet inte... ja yrar säkert bara så ta inte åt er allt för hårt. Ja mår bara inget bra o är ur banan så behövde skriva av mig lite.


Love & Hate.

Av Michaela Karlsson - 30 mars 2011 15:33

Igår skulle vi ha kollar på Hämden med persbrant men tror vi kollade max 15 minuter sen tröttnade vi både eller jag hade tröttnat redan efter 5 minuter. Men de sägs ju att man ska ge filmen 30 minuter innan man ratar den så okej då tänkte ja men så började Martin också tröttna så vi satte igång tv.n och kollade lite på big brother ^^

sen blev det läggdags för vi va rätt trötta. Och idag är en riktigt lugn dag. Sitter här i Motala själv i Martins lägenhet o gör inte mycket mer än trycker i mig massa godis så ja blir Fetto SuperStar haha.. Har även fått i mig lite wook som vi gjorde för nån dag sen. Va inte lika gott som dagen vi gjorde den men det gick ner, och nu kollar ja lite på Top Modell men funderar på o läsa lite mer i min bok.

Sen idag händer nog inte så mycket mer än att ja ska posta lite ärenden och åka hem.



 

Ovido - Quiz & Flashcards