galenmichis

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Michaela Karlsson - 2 mars 2011 15:16

Vaknade med en rejäl huvudverk som jag fortfarande har kvar men hitta en tablett i min skinnjacka som ja ska ta sen. Mamma ringde i morse o snacka lite sen så var det bara att gå upp för att börja städa. Så nu har ja städat hela mitt rum samt diskat och tvättat. Känner mig riktigt duktig faktiskt ;) Danne var över en säng och drack lite kaffe men sen skulle han också hem för att städa lite. Har även gjort lite potatisgratäng till mig själv som blev jäkligt god. Men tyvärr hade ja inget att ha till den men de fick gå ändå. Det är ju lixom mat haha. Nu väntar ja bara på att min tvättmaskin ska bli klar och göra mig klar för en tripp till resecentrum, ska nämligen till Motala för att träffa Lars och hans flickvän Anna om ja inte minns fel haha :P Ska bli mycket trevligt :) 

Hinner inte skriva mycket mer just nu men ha en toppen dag.



kram

Ovido - Quiz & Flashcards