galenmichis

Alla inlägg den 4 mars 2011

Av Michaela Karlsson - 4 mars 2011 00:28

Va iväg igår för att träffa Lars och det var mycket trevligt må ja säga. va väldigt längesen man träffade honom så det va skoj, dock så va inte hans flickvän där.. hade vart kul att få träffa henne också men de kommer väll i framtiden. Men hon var väldigt snäll och köpte krämbullar åt oss. Tack Anna!

Sen så begav ja mig ut på mina hyss, Och när ja kom hem idag så säger min inneboende att vi inte har nått internet så va gör man jo man börjar städa lite smått innan det ska komma nån o kolla så att min lägenhet inte är trashad. Och det gick väl bra skulle ja tro men sen?! Ja då hade ja inte mycket att göra. Ingen telefon och inget internet va gör man????? jo ja har suttit o kollat på tv.n hela kvällen och sen fått gulliga sms men va fan gör det ja kan ju ändå inte svara. Hahah.. så har legat i soffan och sparkat mig idiot för att ja knappt kan röra mig hehe. Sen under senkvällen så ringer blomman och undrar om ja lever, och de gör ja ju ... Så fick komma över en sväng för o göra livet surt för honom ^^. Men nu ska ja väll ta o bege mig hemmåt så blomman får sova lite ;) 


godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards