galenmichis

Alla inlägg den 29 mars 2011

Av Michaela Karlsson - 29 mars 2011 20:41

Som sagt idag är en super dag...  Vaknade super trött efter att ha sovit dåligt inatt. Men iaf upp kom jag och iväg till arebetsförmedlingen. Där ja skulle gå till Jobbrummet så ja kan söka lite jobb o få lite social hjälp nångång... När ja var där så fixa dem även en tid till ungdomsgaratin åt mig. Awsome. Sen åkte ja hem och decka lite för ja va så satans trött.. Sen så kom kim o emil hem o gjorde mitt liv surt haha eller inte men iaf ^^. Linda va över en liten sväng, jag diskade och sen fick ja även min telefon uppspärrad WHIIIIHOOOO!!!!! Det har även ringt en massa innan också, Jag hade ju sökt ett jobb som garderobiär och dem ringde o fråga lite små frågor och dem skulle höra av sig och de lät lovande. Så idag har vart en underbar dag. Sen nu är ja tillbaka i Motala hos mitt mys och ska äta lite god mat. Det fick bli Baconlindad kycklingfileé och potatisgratäng och sallad till det. Ska bli super gott ^_^

Sen blir det en film med sexiga Persbrandt som heter Hämden. Så vi får väll se om det är nått att ha... 

Nä nu har ja inte tid att skriva här mer. Ha en bra kväll.



Bara för min tjej är den bästa <3  

Ovido - Quiz & Flashcards