galenmichis

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

Shopping o Fika på stan!

Av Michaela Karlsson - 23 juni 2011 23:37

Idag var en redig tvättdag. Hur nice som helst när man får lite rena kläder. Sen var jag även nere på stan för att beställa lite massage till mig o martin. Ska bli riktigt nice, så på tisdag då smäller det ;)

Hade även en träff med Mari och hennes knattar på stan och även husse hänkade på. Mycket trevligt att träffas lite o snacka lite skit. Sen fortsatte ja min tripp på stan med Martin för dem andra behövde gå hem o det är ju förståligt när man har små knattar ;) Men hittade iaf riktigt goda jordgubbar som de ska göras tårta av imorn, även köpta av fylle henke. I know funny guy. Jag handlade även en fin midsommarklänning och en del underkläder. Im so sexy ;) 

Efter några timmars shoppande så åkte vi till maxi o handlade, Damn de märks ju att det snart är midsommar. Folk yrade runt som höns. Men vi hittade de vi skulle ha o långa köer de slapp vi också. Sen va de dags att fixa käk, Äntligen!!! haah.. det blev fläskfilespett och beasås. Riktigt gott faktiskt. Ja o martin ska ju köra lite GI- metoden. Så får hoppas att ja går ner lite i vikt annars har ja en annan metod att testa. Så vi får helt enkelt se. Vi bjöd även hem Andreas på lite käk och en film. När det var finnish så åkte vi till min lya o hämtade lite post så man kunde betala lite räkningar, och de känndes riktigt skönt faktiskt att kunna betala av en del även om man inte har så himla mycket pengar att röra sig med. Så en händelserik dag helt enkelt =)



hej hopp neger Sn*pp ^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michaela Karlsson - 12 februari 2015 11:55

Solen skiner och jag borde vara glad och lycklig men istället så har ångest fyllt min vardag. Vet verkligen inte vad jag ska göra med allt. Vet bara att min säck fylls med hat och mitt sanna jag glider längre o längre ifrån. Hur hittar jag mitt ...

Av Michaela Karlsson - 31 januari 2014 16:20

Idag har jag vart väldigt eftektiv på min lediga dag! Först så ringde ja runt till alla a-kassor och arbetsförmedlingen och sånt gojs men sen fick jag för mig att ta o baka lite, så har nu bakat lite drömmar som är så sjukt goda. Absolut mina favor...

Av Michaela Karlsson - 5 januari 2013 15:18

Lyssnar lite på uggla och kommer att tänka på att det är bara två veckor kvar tills jag drar till varmare breddgrad :D längtar så enormt :D Bara sola bada och ta det hur lugnt som hellst :D Och vi får ju inte glömma med värdens bästa Natta med <3 ...

Av Michaela Karlsson - 17 december 2012 11:47

Hej alla glada! Kom inte på något bättre inlägg så nu kör vi. Idag mår jag sådär, tror jag håller kvar i min förkyldning. Ligger i sängen med huvudvärk och känner mig lite smått seg sådär som man gör när man är sjuk. Så idag får det bli att slå in ...

Av Michaela Karlsson - 8 december 2012 23:32


Det har varit en helvetets dag på jobbet idag och jag har verkligen jobbar hela dagen lång, 12-22. Alla har verkligen varit tjuriga och som ni säkert skiter fullständigt fan i så har jag fel vecka och på köpet håller ja nog på att bli förkyld eller n...

Ovido - Quiz & Flashcards