galenmichis

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av Michaela Karlsson - 30 juni 2011 11:35

Nu har de varit soligt i några dagar hur skönt som helst.  Men idag blir det att se solen från balkongen för det är nämligen tvättdags och måste diska också så kan inte direkt roa mig som igår. Då jag först träffade Lars o tog en liten frukostfika på stan. mycket trevligt o få träffa min lilla fälthora igen :) Efter det så tog ja en tripp till martins kontor för o leta fram lite grejer tills imorrn då jag nämligen ska åka till mamma o hälsa på. Pussas o mysa o massa bus med min lilla tös <3 träffade också Natta igår och vi tog oss en sväng nere i varamon och en glass såklart. Myspys i värmen helt enkelt. Sen blev det ytterligare häng nere på kontoret tills jag o martin bestämde oss för att åka o bada i pariseviken. Damn riktigt kallt va de allt så inget dopp för min del kan ja ju säga haha...

Simon o carro va en sväng på stranden med så det blev lite skitsnack och en hel del bäbistjat från mig sida haha :P Även kallad pervomorsa. haha ja vet men va gör man inte när man vill ha nått hahaha :P

senare sen på kvällen blev det filmtajm med freddan o martin. Va en riktigt dålig rulle tyckte då ja. The big bang. Hel skum o bara sövande för min del..

inte för nån bryr sig men sov med öppet fönster inatt så nu känner ja verkligen av den där jäkla förkyldningen =/ så idag blire bara tvätta o städa så mycket ja orkar o bara slappa.

Ovido - Quiz & Flashcards