galenmichis

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Michaela Karlsson - 6 juni 2011 13:38

Soligt o härligt är det allt men ja tror jag håller mig undan solen lite nu för låg även igår bakfull och gassade i solen hemma hos jimmys föräldrar och plaska lite i deras pool. Mycket skönt men jag har lyckats bränna mig lite så ska nog vara försiktig i solen nu skulle ja tro. Så idag är det ytterligare en dag av arbetslöshet. Fan kan inget hända snart. Man får hopp om ett o annat men sen bara dör det. Är ja dödsdömd eller är ja bara tragisk?! Förlåt men blir så himla nerstämd av detta med arbetslöshet. Vissa dagar kan ja känna att ja mår bra o allt är kul men idag känner ja bara pest och pina.

Man har typ inga pengar, man tvätta sönder sina skor igår och man har typ inga kläder. Yeah allt är toppen...  till o med min lya är ju rökskadad wiii allt går som på räls. 

Så va gör man idag?! Herrn är o jobbar o ja har inte ett smack att göra...

nä ska väll återgå till det tråkiga helt enkelt.

Ovido - Quiz & Flashcards